خبرگزاری کار ایران

فرماندار مرکز استان مازندران:

ورزش بهترین راهکار برای مقابله با شبیخون فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۲۸

ورزش و امورات ورزشی بهترین راهکار برای مقابله و مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن است که جوانان جامعه را مورد هدف برنامه های خود قراردادند تا این نیروهای بالقوه نظام را درراههایی که مورد نظر خودشان است بالفعلشان در آورند.

آیین اختتامیه اولین المپیاد ورزشی شهدای بخش مرکزی ساری در ایام دفاع مقدس در سالن اجتماعات هلال احمر برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری، فرماندار شهرستان ساری درآیین اختتامیه اولین المپیاد ورزشی شهدای بخش مرکزی ساری در سالن هلال احمر با بیان اینکه با ورزش شور و نشاط در جامعه بوجود می آید گفت: ورزش و امورات ورزشی بهترین راهکار برای مقابله و مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن است که جوانان جامعه را مورد هدف برنامه های خود قراردادند تا این نیروهای بالقوه نظام را درراههایی که مورد نظر خودشان است بالفعلشان در آورند.

جواد واحدی برگزاری این المپیاد ورزشی را در راستای منویات فرامین مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید دانست و تصریح کرد: این المپیاد ورزشی در کشور بی نظیر بوده و کار فرهنگی بسیار مهمی است که باید درسطح استان نیز ساماندهی و اجراشود.

وی از اقتدار ایران در عرصه های سیاسی، اقتصادی، ورزشی و فرهنگی یاد و خاطرنشان کرد: اگر زمینه را برای استعداد جوانان در تمام زمینه ها فراهم سازیم و افراد مستعد راکشف و برای شکوفایی این استعدادها سرمایه گذاری کنیم و آنها را وارد عرصه خدمت سازیم اقتدار ایران اسلامی در جهان تضمین می شود.

او بایادآوری از جوانان غیور و غیرتمند دیروز که حماسه هشت سال دفاع مقدس را خلق کردند اذعان داشت: افتخار ما به این جوانان است که در همه زمینه ها نمونه اند و باید این فرهنگ ایثار و شهادت را جهت مقابله با فرهنگ منحط غرب، ترویج کنیم.

بخشدار مرکزی شهرستان ساری نیز مسابقات ورزشی و فرهنگی را گامی در جهت تعامل بین مردم جامعه دانست و گفت: در این‌گونه مراسم تبادل نظر و انتقال تجربه صورت می‌گیرد.

رمضان رضایی راد با اشاره به اینکه ورزش سلامت جامعه را در پی دارد اذعان داشت: دشمن در کمین جوانان است تا به هرنحو ممکن آنها را از آرمانهای انقلاب دور سازد اما بهترین راه برای مقابله با دسیسه های استکبار، ورزش است.

او جسم را مرکب روح دانست و تصریح کرد: اگر جسم سالم نباشد روح آزرده می شود و نخواهد توانست به تعالی برسد.

وی به ورزش بانوان نیز تاکید و خاطرنشان کرد: با سرمایه گذاری در زمینه ورزش بانوان، شور و نشاط را در این قشر محروم جامعه بوجود آوریم تا برنامه های ضد اخلاقی و ضد فرهنگی دشمنان جمهوری اسلامی ایران نقش برآب شود.

رضایی راد برگزاری این المپیاد ورزشی را یک تحول عظیم ورزشی در جوانان روستایی اعلام کرد و اظهار نمود: حضور ۱۴۲۲۵ نفر تماشاچی در ۹۵۴ بازی این المپیاد نشان دهنده استقبال خوب مردم وجوانان می باشد.

رئیس شورای ورزشی بخش مرکزی شهرستان ساری نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری المپیاد ورزشی بخش مرکزی مرکز مازندران گفت: نخستین المپیاد ورزشی به مدت یک‌ماه با مشارکت ۱۲۰ روستای بخش مرکزی در قالب ۸۰ گروه ورزشی در ۲۱ رشته ورزشی انجام شد.

حامد یوسفی با اشاره به اینکه سه هزار ورزشکار میزبان ۱۷ روستای شهرستان ساری بودند، تصریح کرد: مسابقات ورزشی آقایان در ۱۱ رشته و بانوان در ۱۰ رشته ورزشی به رقابت پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز