خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران عنوان نمود:

افزایش ضریب ایمنی جاده های مازندران در دستور کار ماست

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۱۳۷

باید با بررسی همه جوانب و دسترسی به اطلاعات درست از شرایط موجود در جهت افزایش ایمنی محورها گام برداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: افزایش ضریب ایمنی جاده های مازندران در دستور کار ماست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران مهندس حیدر نوروزی در اولین حضور خود پس از انتصاب در جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس عنوان نمود: با توجه به فرا رسیدن ماه مهر باید نگاه ویژه و جدی به ایمن سازی مدارس حاشیه راهها نمود. وی ضمن تاکید بر اهمیت برقراری ایمنی جاده های مازندران اظهار داشت: راهی که ایمن و مناسب باشد می تواند موجبات آسایش و آرامش را برای کاربران خود ایجاد نماید.

نوروزی تبعات ناشی از تصادفات و تلفات جاده ای را در جامعه بسیار فاجع انگیز برشمرد و تصریح کرد: باید با بررسی همه جوانب و دسترسی به اطلاعات درست از شرایط موجود در جهت افزایش ایمنی محورها گام برداریم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران آموزش و فرهنگ سازی را از جمله عوامل موثر در جهت کاهش تصادفات نام برد و خاطر نشان ساخت: می توان با بکار گیری تمهیدات مهندسی کنترل و نظارت _ تبلیغات کافی _ اطلاع رسانی عمومی _ آموزش فراگیر _ راهنمایی و ارشاد و بعضا تادیب خاطیان گامی به سوی ارتقاء‌ و اعتلای فرهنگ ایمنی و به تبع آن کاهش سوانح رانندگی برداریم.

وی در خصوص آمادگی این اداره کل برای برچیده شدن سرعت گیرهای غیرمجاز در جاده های استان اظهار داشت: از آنجا که حفظ، نگهداری و ایمن سازی از راههای موجود یکی از وظایف ذاتی و اصلی راه و شهرسازی بوده، لذا این اداره کل آمادگی کامل داشته تا با بسیج کلیه امکانات و نیروهای راهداری نسبت به برچیده شدن این سرعت گیرها اقدامات لازم را انجام دهد.

گفتنی است هجدهمین جلسه کمیته ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی با حضور مدیرکل راه و شهرسازی، دبیر شورای ترافیک، کلیه اعضاء این کمیسیون همچون پلیس راه، پزشکی قانونی، حمل و نقل و پایانه ها، استاندارد و تحقیقات صنعتی، اورژانس وجمع دیگر از مسؤلین راه و شهرسازی استان در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز