خبرگزاری کار ایران

مسئول دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی:

وضعیت تغییر کاربری اراضی مازندران نگران‌کننده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۷۱۹

برای جلوگیری از تغییر اراضی کاربری نیازمند عزم ملی هستیم تا از این وضعیت بکاهیم. / اگر وضعیت استان مازندران به همین منوال پیش برود آینده بدی در انتظارش است.

مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه وضعیت کاربری اراضی مازندران نگران‌کننده است، گفت: اگر وضعیت این استان به همین منوال پیش برود آینده بدی در انتظارش است.

به گزارش ایلنا از بابلسر؛ کاظم پالیزدار در حاشیه بازدید از شهرستان بابلسربا بیان اینکه مشکل استان‌های شمالی در بحثتخریب جنگل‌ها، مراتع و تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغی است، اظهار داشت: با تغییر اکوسیستم و محیط زیست آسیب زیادی به طبیعت وارد می‌شود.

وی با اشاره به ممنوعیت تغییر کاربری اراضی در بازدید از استان مازندران شرایط حاکم را نگران‌‌کننده دانست و اظهار داشت: برای جلوگیری از تغییر اراضی کاربری نیازمند عزم ملی هستیم تا از این وضعیت بکاهیم.

دبیر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اضافه کرد: اگر وضعیت استان مازندران به همین منوال پیش برود آینده بدی در انتظارش است.

پالیزدار با اشاره به اقدامات پیشگیرانه به تشکیل تعاونی خاص برای صدور مجوزها تاکید کرد و گفت: در حال حاضر چندین دستگاه اجرایی در سطح استان وجود دارند که اقدام به صدور مجوز می‌کنند که نیاز است به این وضعیت رسیدگی شود.

وی جایگزینی سامانه‌ها و سیستم‌ها به جای افراد را عامل دیگر برای جلوگیری از این امر دانست و اذعان داشت: با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز