خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان آمل

در شش ماه نخست امسال ۶۳ هزار خودرو در آمل توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۸۹

پلیس به تنهایی قادر به ایجاد امنیت نمی باشد و برای رسیدن به وضع مطلوب مشارکت همه دستگاه های اجتماعی مدنی ضروری است.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در این نشست، گفت: شصت و سه هزار خودرو در شش ماه نخست سال توقیف شده است
به گزارش ایلنا از آمل، سرهنگ ولی الله گنجیان روزشنبه در نشست خبری ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان آمل، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، گفت: پلیس به تنهایی قادر به ایجاد امنیت نمی باشد و برای
رسیدن به وضع مطلوب مشارکت همه دستگاه های اجتماعی مدنی ضروری است.
وی اضافه کرد: هرکدام از دستگاه های اجتماعی باید در راستا وظایفی که دارند در بحثتامین امنیت کمک حال پلیس باشند و با توجه به شعار هفته ناجا پلیس، تلاش جهادی، کار آمدی و اقتدار به جهت گیری برنامه های هفته ناجا در گرامیداشت هفته ناجا پلیس اجتماعی پیشگیری از جرم و گسترش مشارکت های مردمی در ایجاد امنیت فعال باشند.
سرهنگ گنجیان با بیان اینکه سطح ارتباط پلیس با مردم باید درهفته ناجا گسترش کند خاطرنشان کرد: با مخابرات شهرستان آمل هماهنگی های لازم انجام شده تا هشدار های انتظامی بصورت پیامک برای همشهریان آملی فرستاده شود.
وی با اشاره به اینکه هفته ناجا از روز دوشنبه چهاردهم مهر ماه آغاز میشود، گفت: راس ساعت ۷:۳۰دقیقه دوشنبه صبحگاه مشترک با حضور روسای ادارت در شهرستان برگزار می شود.
در تشریح جزئیات عملکرد شش ماه این ستاد گفت: در این مدت ۱۸درصد کاهش وقوع سرقت، ۳۲درصد کاهش تصادفات، ۶۳۰۰خودرو توقیف شده، ۱۲درصد افزایش دستگیری و ۶۱درصد افزایش کشفیات موادمخدر بوده است.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اعلام اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان با حضور کارشناسان این نیرو، گفت: مانور پاکسازی نقاط آلوده در رضوان ۳۸ در حال اجرا است و مامورین نیروی انتظامی حضور ۲۴ساعته در آنجا دارند و تمامی ورود و خروج ها را کنترل می کنند.
وی از توقیف بیش از هشت هزار خودرو و موتورسیکلت خبر داد و افزود: بیمه و مدارک وسایل نقلیه توقیف شده پس از انتقال به پارکینگ به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص موتور سیکلت نیز رعایت موارد ایمنی و داشتن
کلاه ایمنی از مواردی بود که در موقع ترخیص، مورد توجه قرار گرفت.
وی با اشاره به موارد تماس های تلفنی بسیار زیاد شهروندان با پلیس ۱۱۰ گفت: شش ماه نخست امسال پنج هزار و۴۸۱ تماس تلفنی به مرکز تلفنی۱۱۰ داشتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز