خبرگزاری کار ایران

استاندارمازندران:

تسهیل در صدورمجوزهای سرمایه گزاری در اولویت کاری دولت در مازندران است

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۳۰

جغرافیای کرانه‌ای به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شاخصه‌های توسعه و پیشرفت هرسرزمینی است و همین اهمیت سبب شده است تا بیشتر توسعه و پیشرفت و عمران و آبادانی‌ها در کنار آب‌ها و رودخانه‌ها صورت بگیرد.

استاندارمازندران گفت: ۳۵۰۰ طرح و پروژه نیمه تمام در استان مازندران وجود دارد و برای اجرا واتمام این پروژه ها باید از اعتبارات ملی بهره جست.

به گزارش ایلنا از ساری ربیع فلاح جلودار در نشست با اصحاب رسانه بمناسبت برگزاری اولین همایش فرصتهای سرمایه گزاری استان مازندران با بیان اینکه برگزاری اولین همایش فرصتهای سرمایه گذاری فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های مازندران در بخش‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی، معدن، گردشگری، صنعت، خدمات می‌باشد گفت: امیدداریم با برگزاری این همایش با توجه به موقیعت استراتژیک استان مازندران شاهد تحول اقتصادی در این استان باشیم.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به تخصیص ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سالجاری برای مازندران تصریح کرد: با توجه به وجود بیش از۳۵۰۰ طرح و پروژه نیمه تمام در استان برای تامین اعتبارراه اندازی این طرح‌های نیمه تمام نیازمند حمایت بخش خصوصی هستیم.

فلاح سرمایه گزاری در صنایع تکمیلی و خلق مزیت پایدار در صنعت، شناسایی و معرفی فرصت‌های کسب و کار، آسیب‌شناسی روند موجود صنایع تکمیلی، صنایع دریایی و باغی، صنعت و معدن و برنامه ریزی به منظور توسعه کمی و کیفی ظرفیت این گروه از صنایع، تسهیل در فرایندهای سرمایه گزاری زنجیره صنایع تکمیلی و بستر سازی در جهت افزایش انگیزه و ارتقای مشارکت دانشگاه‌ها و نهادهای ذیربط را از دیگر اهداف این همایش دانست.

استاندار مازندران در قسمت‌های دیگری از سخنان خود به ظرفیت‌های دریا پرداخت و خاطرنشان کرد: جغرافیای کرانه‌ای به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شاخصه‌های توسعه و پیشرفت هرسرزمینی است و همین اهمیت سبب شده است تا بیشتر توسعه و پیشرفت و عمران و آبادانی‌ها در کنار آب‌ها و رودخانه‌ها صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: تولید در دریا مازندران ۲۰۰ هزارتن می‌باشد در حالیکه این تولید می‌تواند به چندین برابر ارتقا یابد.

فلاح اضافه نمود: اقتصاد دریایی در توسعه و رشد اقتصادی جامعه نقش بسیار مهمی خواهد داشت و بسیاری از کشور‌ها که دارای ساحل و کرانه هستند دارای تولید ناخالص بالایی از طریق اقتصاد دریایی هستند.

استاندار مازندران افزود: با دعوت بیش از ۶۰۰ نفر سرمایه گزار بخش خصوصی برای برگزاری این همایش بیش از ۶ماه کار جدی انجام گرفته است و امید داریم با برگزاری این همایش بتوانیم ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را به سرمایه گذاران معرفی نماییم.

نماینده عالی دولت در مازندران ابراز امید واری کرد بتوان با برگزاری این همایش شاهد امضاء تفاهم نامه‌های اقتصادی باشیم.

فلاح با تاکید براینکه تسهیل در صدورمجوزهای سرمایه گزاری در اولویت کاری دولت در مازندران است گفت: هرفعالیتی در استان باید پیوند زیست محیطی داشته باشد.

قابل ذکر است همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مازندران ۱۷ مهرماه سال جاری در مجتمع شرکت نفت محمودآباد برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز