خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران:

کارگران و بازنشستگان گرفتار فسادهای اقتصادی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۴۹

طبقات ضعیف جامعه و بخصوص کارگران بیشترین آسیب را در دوران رکود اقتصادی متحمل شدند که امیدوارم با برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های دولت شاهد بازگشت رونق به اقتصاد کشور باشیم و کارگران بتوانند دوران تلخ و سخت رکود را فراموش کنند.

نصراله دریابیگی گفت: طبقات ضعیف جامعه و بخصوص کارگران بیشترین آسیب را در دوران رکود اقتصادی متحمل شدند که امیدوارم با برنامه ریزی و سیاست‌گذاری‌های دولت شاهد بازگشت رونق به اقتصاد کشور باشیم و کارگران بتوانند دوران تلخ و سخت رکود را فراموش کنند.

به گزارش ایلنا، دبیر اجرایی تشکیلات خانه کارگر مازندران در دیدار اعضای هیئت اجرایی خانه کارگرو هیئت مدیره کانون کارگری بازنشستگان و مستمری بگیران شهرستان آمل با یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی که در محل خانه کارگر این شهرستان برگزارگردید با بیان اینکه فساد اقتصادی سمی مهلک است که گریبانگیر اقتصاد کشور شده و باور داریم که هرجا فساد وجود داشته باشد، عدالت، حق و انصاف را نابود کرده و باعثبروز فقر در جامعه می‌شود گفت: امروز کارگران و بازنشستگان گرفتار همین فسادهای اقتصادی هستند و تعرض به اموال کارگران وبازنشستگان دور از عدالت است و باید نسبت به این دست اندازی در دولت پیشین به سازمان تامین اجتماعی که یک صندوق بین النسلی است قوه قضائیه جدی تر برخورد کند.

دریابیگی با تشریح برنامه های خانه کارگر اظهار کرد: کارگران قطعا در انتخابات آینده مجلس به کسانی رای خواهند داد که در دوره صدارت خود از حق و حقوق کارگران دفاع نموده است.

وی با انتقاد از عملکرد بیمه دی در بلوکه کردن حق بازنشستگان استان تصریح کرد: یکی از دلایل روی آوردن کارگران و بازنشستگان به بیمه های تکمیلی اجرا نشدن قانون الزام تامین اجتماعی است.

رییس هیئت مدیره کانون کارگری بازنشستگان و مستمریبگیران مازندران با اعلام اینکه کارگران و بازنشستگان در شرایط سخت معیشیتی قرار دارند یادآورشد: بازنشستگان امروز سربازان دلیر جبهه های حق علیه باطل و حافظ و پاسدار سنگر کارو تولید بودند که در دوران دفاع مقدس وجهاد سازندگی چندین روز حقوق خودرا به جبهه ها هدیه نمودند و در ۸ سال کارزار با دشمن بعثی اضافه حقوق دریافت نکردند و این دور از انصاف است که با توجه به تورم این عزیزان زیر خط فقر زندگی کنند.

دریابیگی با بیان اینکه در روز ۲۸ مهرماه بازنشستگان همانند روزجهانی کارگر با تجمع و گردهمایی به بیان مشکلات خود خواهند پرداخت خواستار حضور نمایندگان در اینروز کنار بازنشستگان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز