خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور در جلسه شورای اداری مازندران

ضریب بهره‌وری در کشور بسیار پایین است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۲۷۰

اختلاف‌ نظر در حوزه اجرایی ایرادی ندارد اگر برآیند این اختلافات به نفع مردم و برای توسعه مناطق باشد.

وزیر کشور با اشاره به اینکه نتوانستیم به اهداف برنامه پنجم در ارتقای ضریب بهره ‌وری در کشور دست یابیم، گفت: برای تسهیل در امور سرمایه‌گذاری، طرح پنجره واحد تجاری در استان‌ها ایجاد می شود.

به گزارش ایلنا از ساری، عبدالرضا رحمانی‌ فضلی در جلسه شورای اداری مازندران، بیان نمود: هم‌اکنون ضریب بهره‌وری در کشور بسیار پایین بوده و باید در طول برنامه, ۳ درصد از ۸ درصد رشد اقتصادی کشور از طریق بهره‌وری تأمین شود،

وی افزود: متأسفانه این امر محقق نشد و باید تلاش بیشتری جهت ارتقای بهره‌وری در کشور انجام دهیم.

رحمانی‌فضلی در ادامه با اشاره به اینکه میزان مصرف در کشور بسیار بالا است، تصریح کرد: متأسفانه مصرف بسیاری از امورات اداری در دستگاه‌های اجرایی کشور بسیار بالا است که این روند باید کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه دوران اختلافات سیاسی بین مسئولان کنار گذاشته شده است، تصریح کرد: اختلاف‌ نظر در حوزه اجرایی ایرادی ندارد اگر برآیند این اختلافات به نفع مردم و برای توسعه مناطق باشد.

وزیر کشور با بیان اینکه باید قدر مردم را بدانیم و تکریم آنان را از اصول اولیه فعالیت‌های مدیریتی خود قلمداد کنیم، تصریح کرد: در حوزه اجرایی باید توجه بیشتری به مردم کنیم چرا که همه مسائل نیاز به مدیریت منابع مالی نیست و تکریم اباب ‌رجوع نیاز به هزینه ندارد.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه وزارت کشور فعلاً تصمیمی برای افزایش تقسیمات کشوری در استانها ندارد، بیان کرد: تجهیزات شهرداری‌های کشور افزایش یافته و امسال از طریق سازمان شهرداری‌ها به استانها و شهرداری‌ها داده می‌شود.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا وظیفه اصلی مدیران که همان خدمت به مردم و تحقق ‌بخشی به منویات مقام معظم رهبری است را جامع عمل بپوشانیم، تاکید کرد: همه خود را باید در درگاه خداوند متعال و مردم پاسخگو بدانیم.

وزیر کشور با بیان اینکه در حوزه ملی طی یکسال اخیر به توفیقات خوبی دست یافته‌ایم، تصریح کرد: در حوزه بین‌المللی نیز گشایش‌های خوبی صورت گرفته و امیدواریم روابط بین‌المللی ایران با کشورهای دنیا افزایش یابد.

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه در حوزه هسته‌ای اصل موضوع از سوی مذاکره‌کننده‌ها پذیرفته شده است، گفت: ایران در امنیت کامل بوده و این امنیت را مرهون رشادت‌های شهدا و ایثارگری رزمندگان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز