خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبرداد:

باحضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ازتعاونی‌های بر‌ترمازندران تجلیل بعمل خواهد آمد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۷۷

این تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن، فرش، مسکن، سهام عدالت، بانوان، آموزش، حمل و نقل و تعاونی‌های دانش بنیان خود را برای حضور در جمع تعاونی‌های بر‌تر این دوره محک می‌زنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: ازتعاونی‌های بر‌تر استان مازندران با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تجلیل بعمل خواهد آمد.

علی بابایی کارنامی شامگاه پنجشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگارایلنا افزود: این تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن، فرش، مسکن، سهام عدالت، بانوان، آموزش، حمل و نقل و تعاونی‌های دانش بنیان خود را برای حضور در جمع تعاونی‌های بر‌تر این دوره محک می‌زنند.

وی اظهار کرد: تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد و توسعه اقتصادی، توجه به ظرفیت‌ها وپتانسیل‌های بالقوه شرکت‌های تعاونی در حوزه‌های مختلف کاری، تبیین کارکردهای تعاونی‌ها در راستای توسعه اقتصادی و اصلاح نگرش‌ها در خصوص بخش تعاون به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی کشور از جمله اهداف برگزاری این جشنواره در مازندران است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در خصوص ویژگی‌های لازم برای حضور در جمع تعاونی‌های بر‌تر در استان گفت: برخورداری از تراز مالی مثبت، وجود کمترین میزان نارضایتی از تعاونی، به کارگیری مدیریت مشارکتی، اخذ استانداردهای لازم در ساختار و اداره تعاونی و برخورداری از حد مطلوب و مناسب خدمات و تولیدات از جمله این ویژگی‌ها به شمار می‌روند.

بابایی ادامه داد: پس از بررسی‌های لازم از سوی تیم داوری، تعاونی‌های بر‌تر از بین تعاونی‌های شرکت کننده در جشنواره انتخاب گردیده و با حضور معاون محترم بخش تعاون وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران تجلیل بعمل خواهد آمد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران در این گفت‌وگو اظهار کرد: در این سفر یک روزه معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهار برنامه محوری گنجانده شده است.

وی تصریح کرد: در نخستین برنامه از ساعت هفت و نیم تا ۹ صبح شنبه کلانتری از شرکت تعاونی داروهای دامی و مکمل‌های غذایی سوادکوه پارس دانه واقع در شیرگاه، جاده لفور، ناحیه صنعتی اسلام‌آباد بازدید می‌کند.

بابایی ادامه داد: از ساعت ۱۰ تا ۱۲ این روز نهمین جشنواره تعاونی‌های بر‌تر مازندران در ساری، میدان خزر، سالن همایش غدیر سپاه کربلای استان برگزار می‌شود که معاون وزیر کار در این مراسم شرکت می‌کند.

وی با اشاره به سومین برنامه سفر کلانتری به مازندران متذکر شد: این مسئول از ساعت ۱۴ تا ۱۵ عصر در آیین کلنگ‌زنی ساختمان اتاق تعاون واقع در ساری، خیابان جام جم، پشت صدا و سیمای مازندران حضور دارد.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی مازندران در پایان تصریح کرد: آخرین برنامه معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر یک روزه به مازندران دیدار با اعضاء هیئت مدیره اتاق تعاون و مدیران اتحادیه‌های تعاونی استان در اتحادیه شرکت‌های تعاونی باغداران مازندران بوده که از ساعت ۱۶ تا ۱۸ پیگیری می‌شود.

گغتنی است ۱۲هزار و ۶۰۷ تعاونی در استان مازندران در بخش تعاون فعالیت دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز