خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

قائم شهر، پایتخت مدال آوران / سرانه ورزشی باید بر مبنای کسب مدال توزیع گردد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۱۹۸

ورزشکاران قائم شهری با کسب مدال های رنگارنگ در بازی های آسیایی اینچئون، بار دیگر توانمندی های این شهرستان را به رخ همه کشیدند.

فرماندار قائم شهر گفت: تقسیم عادلانه ی سرانه ورزشی به شهرستانها، به ورزشکاران انگیزه می دهد تا بیشتر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائمشهر، مهدی محمدی در جلسه ی شورای ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه با وجود قهرمانان و ورزشکاران متعدد باید از قائم شهر بعنوان پایتخت مدال آوران نام برد اظهار داشت: ورزشکاران قائم شهری با کسب مدال های رنگارنگ در بازی های آسیایی اینچئون، بار دیگر توانمندی های این شهرستان را به رخ همه کشیدند.

وی ادامه داد: شاید اداره ورزش و جوانان، عدد و رقم در بخش عمرانی نداشته باشد اما نقش مهمی را ایفاء می نماید زیرا عملکرد این اداره، به سلامت جامعه بر می گردد و همه باید کمک کنیم تا خلاء های موجود پر شود.

محمدی، از قائم شهر بعنوان پایتخت مدال نام برد و افزود: با توجه به این عنوان و وجود پتانسیل های بالا در همه زمینه های ورزشی در شهرستان، ورزش ما از سرانه مناسبی بهره مند نمی باشد و با امکانات اندک توانست در بازی های آسیایی کسب افتخار نماید.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه تقسیم سرانه هر استان و شهرستان باید بر مبنای مدالهای کسب شده در میادین ورزشی باشد، تصریح نمود: سرانه ورزشی قائم شهر، با توجه به قهرمانی های ورزشکارانش کافی نیست و نیازمند توجه بیشتر است.

وی، با اشاره به اینکه ورزش کلید درمان هر دردی است، تصریح کرد: ورزش موجب تقویت جسم و روان افراد می‌شود و می‌تواند مهمترین عامل دوری جوانان از مواد مخدر باشد زیرا به واسطه ورزش، شادی و نشاط در جامعه افزایش می‌یابد و در پی آن و زمینه‌های انحراف از بین می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز