خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم شهر:

نبود امکانات کافی توان زیادی از ما گرفته است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۱۲

یک ورزشکار به سادگی، به قهرمانی نمی رسد و ضمن تلاش و کوشش، هزینه و وقت بسیاری صرف می نماید تا به این مهم دست یابد.

رییس اداره ورزش و جوانان قائم شهر گفت: افتخار آفرینی ورزشکاران، وظیفه ی ما و مسئولین را بیشتر می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، فرشید قدیمی در جلسه ی شورای ورزش که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه کسب هر مدال وظیفه ی ما را در قبال ورزشکاران سنگین تر می کند اظهار داشت: یک ورزشکار به سادگی، به قهرمانی نمی رسد و ضمن تلاش و کوشش، هزینه و وقت بسیاری صرف می نماید تا به این مهم دست یابد.
وی افزود: دربازی های آسیایی ۱۶ مدال توسط ورزشکاران مازندرانی کسب شد که سهم شهرستان قائم شهر ۴ مدال بود و با توجه به این توضیع مدال، این شهرستان به تنهایی از ۱۱ کشور در بازیهای آسیایی اینچئون در مکان بالاتری قرار گرفت.

قدیمی به پتانسیل بالای قهرمانی در شهرستان قائم شهر اشاره کرد و تصریح نمود: هرچه تعداد ورزشکاران شهری بیشتر

باشد به همان نسبت نیاز به امکانات ورزشی زیادتری است و باید به آن توجه کرد.

رییس اداره ورزش و جوان شهرستان قائم شهر، از مسئله تحصیل و اشتغال اردونشینان ورزشی بعنوان مشکلات موجود این ورزشکاران نام برد و ادامه داد: بسیاری از ورزشکاران بدلیل حضور در اردوها و میادین مختلف جهانی و بین المللی ممکن است در محل کار غیبت کنند و یا نتوانند بموقع در کلاس های درس حضور یابند و از مسئولین ذیربط خواست تا با این عزیزان همکاری نمایند تا این دغدغه ی آنان برطرف گردد.

وی برگزاری مسابقات در قائم شهر را موجب توسعه ورزشی این شهرستان برشمرد و از پیشنهاد اداره ورزش و جوانان به مدیر کل این اداره مبنی بر بازسازی و تجهیز یکی از سالن های باشگاه تختی بمنظور برگزاری مسابقات ورزشی خبر داد.

قدیمی افزود: برای برگزاری مسابقات ورزشی نیاز به سالنی با تمام امکانات مانند سیستم صوتی، گرمایشی، سرمایشی، نور و غیره می باشد تا بتوان مسابقات رابه خوبی پوشش داد و به ۳ مسابقه ی ورزشی در سطح کشوری که در قائم شهر برگزار شد، اشاره کرد و گفت: بدلیل نبود امکانات کافی برگزاری این مسابقات توان زیادی از ما گرفت.

وی در پایان از فرماندار و اعضای شورای شهر خواست تا مصوب کنند برای ورزشکارانی که برای شهرستان و کشور افتخار می آفرینند و مدال کسب می کنند تسهیلاتی در نظر گرفته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز