خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در آیین تجلیل از مدال آوران و ورزشکاران بازی های آسیایی اینچئون:

مازندران از استان های سطح اول کشور در نخبه پروری است

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۷۵

کسب شانزده مدال مسابقات آسیایی، بیانگر ظرفیت های بالای ورزش مازندران است / امیدواریم در آینده نزدیک شاهد جذب حمایت های مالی سرمایه گذاران بخش خصوصی از ورزش مازندران باشیم.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در آیین تجلیل از مدال آوران و ورزشکاران بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون کره جنوبی موفقیت های ورزشکاران مازنی در این مسابقات را افتخاری برای مازندران دانست و خاطر نشان کرد: مازندران از استان های سطح اول کشور در نخبه پروری است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، وی، اظهار داشت: تربیت بدنی مکمل تربیت معنوی و اخلاقی است و در اولویت برنامه های مدیریت استان و کشور برای تعالی نشاط قرار دارد.

فلاح با اشاره به این که معتقدیم عقل سالم در بدن سالم است، بیان داشت: فرهنگ موجب تعالی اخلاقی می شود و لازم است در راستای ترویج فرهنگ پهلوانی در ورزش برنامه های جدی تری تدوین و اجرا شود.

استاندار مازندران با بیان این که ورزش تقویت کننده فضای صلح و دوستی در دنیا است، یاد آور شد: ایران اسلامی به یمن شهدا و ایثارگران جزو جزیره امن در جهان تبدیل شده است.

وی با اعلام اینکه میادین ورزشی دنیا باید به اماکن صلح و دوستی تبدیل شود، گفت: احترام به فرهنگ ها از اهداف تشکیل مسابقات بین المللی است.

استاندار مازندران با بیان اینکه ورزش قهرمانی ویترین و تابلوی ورزش پهلوانی است، ابراز نمود: ورزش حرفه ای نیز می تواند مشوق خوبی در امر توسعه ورزشی باشد.

وی با اعلام این که ورزش حرفه ای نباید صرفا نگاهش به درآمد و نافی اخلاق باشد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم فرهنگ پهلوانی در کنار فرهنگ قهرمانی نهادینه شود.

فلاح با اشاره به اینکه یکی از موارد توسعه در کشورها، توسعه ورزشی است، ادامه داد: در کشورهای توسعه یافته بیش از ۴۰ درصد مردم به شکل طبیعی روزانه ورزش می‌کنند.

وی با بیان اینکه ورزش باید از پیش نیازهای فعالیت های فرهنگی کشور باشد، گفت: فعالیت های ورزشی در مازندران باید به صورت فرهنگ غالب تداوم یابد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تقویت ورزش بانوان در عرصه های بین المللی سبب توفیقات بزرگی است، افزود: از دامان دختران ورزشکار، فرزندان سالم به جامعه معرفی می شود.

فلاح با بیان اینکه ورزشکاران مازندران گل سرسبد ورزشکاران کشور هستند، از انعکاس مناسب رسانه ها در پوشش اخبار مدال آوری ورزشکاران مازنی در مسابقات کره جنوبی تقدیر کرد و خاطر نشان ساخت: کسب شانزده مدال مسابقات آسیایی، بیانگر ظرفیت های بالای ورزش مازندران است.

وی با اعلام این که ورزشکاران مدال آور لحظات سختی را در اردوی تیم ملی داشتند، گفت: جامعه باید قدردان افتخارآفرینی ورزشکاران و دوستدار صمیمی آنان باشد.

استاندار مازندران با تاکید بر تکریم از خانواده‌های مدال آوران ورزشی، افزود: موفقیت های مدال آوران موجبات دلگرمی جامعه را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به این که واحدهای صنعتی باید حمایت خود از ورزشکاران را مضاعف کنند، تصریح کرد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد جذب حمایت های مالی سرمایه گذاران بخش خصوصی از ورزش مازندران باشیم.

در این مراسم با حضور استاندار، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرمانده سپاه کربلای مازندران و مسئولان استانی، از ۱۶ مدال آور و ورزشکاران، داوران، مربیان و سرپرستان بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز