خبرگزاری کار ایران

فرماندار نوشهر:

بارش شدید باران در شهرستان نوشهر باعثتعطیلی مدارس شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۱۸

از شب گذشته تاکنون ۹۵ میلیمتر باران بارید که باعثآبگرفتگی شدید معابر و طغیان رودخانه های اصلی شد.

بارش شدید باران که از شب یکشنیه آغاز شده و تا روز دوشنبه همچنان ادامه دارد، باعثشده تا اغلب مناطق نوشهر دچار آبگرفتگی و طغیان رودخانه ها شود.

فرماندار نوشهر در گفتگوی خبری با اشاره به شدت بارش باران و جاری شدن سیلاب در برخی مناطق و آبگرفتگی گفت: از شب گذشته تاکنون ۹۵ میلیمتر باران بارید که باعثآبگرفتگی شدید معابر و طغیان رودخانه های اصلی شد و همین شدت بارش باران باعثگردیده تا برخی واحد ها مسکونی و تجاری دچار خسارت شوند.

محمدعلی قمی اویلی اضافه کرد: در حال حاضر واحدهای مسکونی و تجاری در منطقه شریعت آباد و در روستاهای دزدک، کشکسرا، مزگاه و بنجکول دچار آبگرفتگی و تخریب شده است و عملیات امداد و نجات در این مناطق ادامه دارد.

وی اضافه کرد: محور روستائی در برخی روستاهای بخش مرکزی دچار خسارت شده و تردد در این محورها روستائی با کندی همراه است.

نماینده عالی دولت در نوشهر، با اشاره به اینکه محور تردد نوشهر و چالوس در حال حاضر دچار مشکلات ترددی است خاطرنشان کرد: با توجه به میزان بارش شدید باران و احتمال سیلاب و جلوگیری از ایجاد مشکلات برای دانش آموزان با هماهنگی های صورت گرفته مدارس در شهرستان نوشهر برای روز دوشنبه تعطیل اعلام شود.

قمی اویلی تاکید کرد: پیش از بارش باران نیز، ستاد مدیریت بحران در شهرستان نوشهر تشکیل شده بود و تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در حالت آماده باش کامل بوده و در خصوص احتمال وقوع آبگرفتگی و سیلاب نیز به شهروندان محترم اطلاع رسانی گردید.

خبرهای تکمیلی از میزان خسارت و شدت آبگرفتگی در نوشهر منعکس خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز