خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی قائم شهر:

به ظرفیت اجرایی حجازی رأی دادم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۰۱۶

قائم شهر نیاز به آدمی با ظرفیت اجرایی بالاتر داشت تا بتواند شرمنده مردم نباشد زیرا شورا و مسئولین شهری خود را وامدار و بدهکار مردم می دانند.

رییس شورای اسلامی قائم شهرگفت: گزینه های متعددی برای انتخاب شهرداری در نظر داشتیم و سعی کردیم آدمی با ظرفیت اجرایی بالاتر را انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی ابراهیمی در نشست خبری با بیان اینکه گزینه های متعددی برای انتخاب شهرداری در نظر گرفتیم و سعی کردیم گزینه ای با ظرفیت اجرایی بالاتر را انتخاب کنیم اظهار داشت: شهردار منتخب باید علاوه بر نظارت بر ساختار درون سازمانی، بتواند در اجرای پروژه ها نظارت و اشرافیت داشته باشد.

وی افزود: کسی که در رأس مدیریت شهری قرار می گیرد باید این توانایی را داشته باشد تا بین شورا و دستگاههای مرتبط با مدیریت شهری تعامل و اجماع ایجاد نماید و معیار انتخاب من برای انتخاب حجازی بعنوان شهردار قائم شهر، ظرفیت اجرایی وی بود.

ابراهیمی به صدور بیانیه توسط چند تن از اعضای شورا درست یک روز قبل از استیضاح حسینی اشاره کرد و گفت: همانطور که در متن بیانیه قید شد سید جعفر حسینی تا روزی که شهردار قائم شهراست مورد حمایت تک تک اعضای شورا بوده و از زحمات وی تقدیر و تشکر کرد.

رییس شورای اسلامی قائم شهر با بیان اینکه اخلاق مداری و شخصیت علمی شهردار سابق مورد حمایت ما بوده و هست اظهار داشت: تمام سعی و تلاش خود را بکار می گیریم تا حسینی بعنوان فرزند این شهر بتواند در جایگاه بالاتری با توجه به توانایی هایش خدمت کند.

وی در ادامه گفت: قائم شهر نیاز به آدمی با ظرفیت اجرایی بالاتر داشت تا بتواند شرمنده مردم نباشد زیرا شورا و مسئولین شهری خود را وامدار و بدهکار مردم می دانند.

ابراهیمی به نشست اعضای شورا با حجازی اشاره کرد و تصریح نمود: نگاه وی مبتنی بر توانایی مجموعه شهرداری و پای کار بودن آنهاست و هرکسی این خواسته ها را اجرایی کند مورد حمایت شهردار است.

رییس شورای اسلامی قائم شهر افزود: تلاش اعضای شورا بر این است تا بر اساس ضوابط و مقررات، شهردار را بعنوان یار دوازدهم در کنار خود بداند و مدیریت شهری بتواند به نحو مطلوب ارائه خدمات دهد.

وی به برنامه های حجازی اشاره و خاطرنشان کرد: به پایان رساندن پروژه های نیمه تمام از اولویت های شهردار جدید است.
گفتنی است سید علی حجازی با اخذ اکثریت آراء از سوی شورای اسلامی قائم شهر، بعنوان سرپرست شهرداری منصوب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز