خبرگزاری کار ایران

فرماندار رامسر:

برای رفع مشکلات راههای روستایی نیازمند اعتبار ویژه هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۴۰۰

با توجه به بارش های بی سابقه رامسر در ۵۰ سال اخیر و رانش های مکرر، راههای روستایی نیازمند تامین اعتبار ویژه برای رفع این مشکلات است.

فرماندار شهرستان رامسر از بارش شدید باران و رانش محور جواهرده صبح امروز در حوالی اسطل کنار خبرداد.

به گزارش ایلنا از رامسر، حسین سروری با اعلام این مطلب گفت: این رانش باعثبسته شدن محور برای چند ساعت شد که ۲ اکیپ راهدار با تلاش زیاد محور را بازگشایی نمودند.

فرماندار رامسر که به همراه بخشدار بخش مرکزی در محل حاضر بودند افزود: با توجه به بارش های بی سابقه رامسر در ۵۰ سال اخیر و رانش های مکرر راههای روستایی نیازمند تامین اعتبار ویژه برای رفع این مشکلات می باشیم.

وی اظهار داشت: در اثر این بارندگی های شدید که از شب گذشته آغاز شده شاهد آبگرفتگی زیاد برخی از روستا های محور میرزا کوچک خان بویژه راجوب و آسیاب سر بودیم همچنین روستای طالش محله نیز آبگرفتگی داشت.

سروری با بیان اینکه طغیان نهر آبی در منطقه کتالم موجب آبگرفتگی شهرک چشمک سرا شد افزود: آبگرفتگی معابر عمومی بویژه در محدوده ابتدای دادگستری و بلوار معلم را نیز بر اثر بارندگی بوجود آمد.

وی تاکید کرد: بانوجه به بالا آمدن سطح آب رودخانه از قرار گرفتن در این مسیرها خودداری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز