خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد:

فعالیت ۱۵ مدرسه هیئت امنایی در آمل

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۷۱۱

مدیر آموزش و پرورش آمل از فعالیت ۱۵ مدرسه هیئت امنایی در این شهرستان خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش آمل تعداد مدارس هیئت امنایی این شهرستان را ۱۵ مدرسه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از آمل، حمید محمدنسب با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم ابراز داشت: با فرارسیدن ماه محرم برنامه‌های مدونی برای استفاده دانش‌آموزان از فضایل و معنویات آن داریم.

وی ادامه داد: سعی داریم با حضور روحانیون مجرب محافل مذهبی و دینی تاثیرگذاری را در مدارس برگزار شود البته در دهه غدیر امسال نیز ۱۰ روحانی مبلغ دارای مدرک دانشگاهی و سطح بالای حوزوی در مدارس این شهرستان حضور داشتند و می‌خواهیم طلاب حوزه‌های علمیه به صورت عملی وارد جمع دانش‌آموزان شوند.

محمدنسب مهم‌ترین رویداد این شهرستان در ابتدای سال تحصیلی جدید را برگزاری اردوی معنوی و فرهنگی راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق غرب کشور دانست و اذعان داشت: در این اردو ۴۰۰ فرهنگی و دانش‌آموز در قالب هشت اتوبوس به مناطق عملیاتی و هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

وی در زمینه عملیات عمرانی آموزش و پرورش آمل در سال تحیلی جدید یادآور شد: تخریب و بازسازی دو پروژه مدرسه ابتدایی شهید پوریان در منطقه کلاکسر و دبستان جوادالائمه در بلوار شیخ فضل الله نوری خیابان نور را پیش‌بینی کرده و به مسئولان پیشنهاد کردیم همچنین هشت پروژه عمرانی مدارس در این شهرستان وجود دارند که برخی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

این مسئول یادآور شد: در پروژه عمرانی نیمه‌تمام مدرسه ابن سینا واقع در بلوار ولایت می‌خواهیم تا خیران وارد عرصه شوند هرچند با توجه به مصوبات آموزش ‌و پرورش می‌توانیم این پروژه را با حمایت خیران امر مدرسه‌سازی به نام آنها نامگذاری کنیم. محمدنسب در زمینه پروژه مدرسه طالقانی گفت: این پروژه همت مسئولان شهری را می‌طلبد زیرا در موقعیت حساسی جای دارد.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به اختصاص بسته حمایتی به برخی از مراکز آموزشی گفت: آموزش و پرورش این شهرستان در بخش‌هایی از تامین دبیر و همکار آموزشی دچار مشکل بوده که با توجه به عدم استخدام دولت در پی رفع آن برآمدیم.

وی ادامه داد: برای نخستین بار پنج مدرسه روستایی در این شهرستان کاملا تخریب شده که در این بین با همت و یاری دهیاران شاهد بهسازی و نوسازی آنها هستیم که این مهم حرکت بزرگی در روستاهای کم‌کلا، هلی‌کتی، چالیکیاده، محمدآباد و شاه‌محله محسوب می‌شود که با تخریب کامل مدارس هم‌اکنون این مدارس بازسازی شده که برای آنها از ۲۰۰ تا ۳۵۰ میلیون ریال بدون نقش داشتن آموزش‌و پرورش با کمک خیران و توجهات مردمی شد.

محمدنسب تعداد مدارس هیئت امنایی این شهرستان را ۱۵ مدرسه دانست و افزود: در این بین ۶ مدرسه ابتدایی، چهار مدرسه متوسطه اول یا راهنمایی، سه مدرسه دبیرستان یا متوسطه دوم و دو مدرسه هنرستان هستند که در زمینه نرخ شهریه مدارس هیئت امنایی نیز هم‌اندیشی و تبادل‌نظر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز