خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری در دیدار با ایثارگران و خانواده شاهد:

فرزندان ایثارگران و شهدا، سفیران رشادت و شهادت پدرانشان هستند

asdasd
کد خبر : ۲۱۷۹۲۶

همایش تکریم از فرزندان شاهد شهرستان ساری، طی ماه های آخر سال برگزار می شود.


فرماندار شهرستان ساری گفت: فرزندان ایثارگران و شهدا سفیران رشادت و شهادت پدرانشان هستند و در ارائه فرهنگ ناب ایرانی اسلامی باید تلاش مضاعف داشته باشند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، جواد واحدی در دیدار با ایثارگران و خانواده و فرزندان شاهد خاطر نشان کرد: سربلندی و عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در گرو رشادت ها شهادت های ایثارگران در دوران دفاع مقدس بدست آمده است و غیرت و شجاعت مردان ایرانی جرات دشمنان را سرکوب و نابود نمود.

واحدی ضمن قدردانی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان حضور این عزیزان را موجب برکت و نشان دهنده صبر و استقامت در برابر سختی ها یاد کرد و افزود: خدمت و تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان یک وظیفه بزرگ دینی، ملی و انقلابی است.

این مسئول دولتی شهرستان ارج نهادن و احترام گذاشتن به ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس لازم و ارزشمند اعلام نمود و ا فزود: رسیدگی به نیازها و حل مشکلات خانواده های شهیدان و ایثارگران تنها وظیفه بنیاد شهید نیست بلکه همه دستگاه های اجرایی در قبال آنان مسئول هستند.

فرماندار جانبازان، ایثارگران و فرزندان شهدا را الگوی اخلاقی و رفتاری در جامعه و ادارات دانست واظهار داشت: ابتکار و خلاقیت، تعهد و وفاداری، صبر و پایداری، زهد و تقوا، شهادت طلبی و ایثارگری به تمام معنی از مهمترین ویژگی شما بشمار میرود.

وی افزود: دیدها و انتظارات نسبت به جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا متفاوت است، چرا که مردم و جامعه این عزیزان را بعنوان الگو و راهگشا نگاه میکنند.

واحدی با اشاره به تفکر مدیریت جهادی ایثارگران در دفاع از مهین و انقلاب گفت: تنها راه پیشرفت و توسعه کشور را انجام وظیفه با تفکر جهادی خواهد بود و چون در حال حاضر بیش از همیشه نیاز به روحیه جهاد، ایثار و فداکاری داریم لذا نقش ایثارگران و فرزندان شهدا در این راه بسیار با اهمیت و ارزشمند می باشد.

فرماندار مرکز استان امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا و ایثار جانبازان دانست واظهار نمود: تقدیر و تفقد خانواده این عزیزان کمترین خدمت مسئولان به آنهاست ودر این خدمت باید افتخار کنیم که خادم ایثارگران و خانواده عزیز شهدا، جانبازان و آزادگان باشیم.

فرماندار مرکز استان با خطاب به فرزندان ایثارگر و شهدا گفت: شما سفیران رشادت و شهادت پدرانتان هستید و در ارائه فرهنگ ناب ایرانی اسلامی حساس باشید.

وی در ادامه تصریح کرد: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید تلاش بسیار نمود وفرزندان ایثارگران و شهدا در سرزمین رشادت و شجاعت پدرانشان بذر غیرت بپاشند تا جوانان ما از آن بهره مند گردند.

واحدی ایثار و رشادت فرزندان ایثارگران را کسب علم و تخصص اعلام نمود و گفت: وظیفه شما در میدان اقتصاد مقاومتی و فرهنگ شهادت و غیرت بسیار سنگین است. و با توسعه و اشاعه دانش و تخصص خودر نبرد های اقتصادی و فرهنگی پیروز خواهید بود.

وی با تاکید براینکه اشتغال مشکل بزرگ کشور است، افزود: اشتغال بزرگترین مسئله دولت است و در توسعه و سرمایه گذاری باید اقدامات مهم صورت گیرد که به دنبال آن بتوان به بحثاشتغال رسیدو به طور حتم اشتغال خانواده ایثارگران دارای اولویت است.

مسئول دولتی شهرستان ساری با اشاره به اینکه مشارکت فرزندان شهدا در روند توسعه شهرستان تاثیرگذار می باشد: ابراز داشت: در ارائه راهکارها در برون رفت از مشکلات و معضلات شهرستان جهادی و غیرتمندانه حضوریابید.

فرماندار مرکز استان در پایان از برگزاری همایش تکریم از فرزندان شاهد شهرستان ساری طی ماه های آخر سال خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز