خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

تمهیدات لازم برای مقابله با افت فشار و قطعی احتمالی گاز در شهرستان قائم شهرانجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۳۱۹

مانور مقابله با بحران قطعی گاز قائم شهر بمنظور ارزیابی توانمندی مجموعه ها برای مقابله با این بحران، هفته آینده برگزار می شود.

فرماندار قائم شهر گفت: تمام مراکزدولتی و خصوصی نسبت به تامین سوخت جایگزین و دوگانه سوز کردن سیستم های گرمایشی اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی در جلسه پیش بینی افت فشار گاز و جلوگیری از قطعی گاز شهروندان قائم شهری اعلام کرد: با توجه به تجربه قطعی گاز در زمستان سال ۱۳۸۶ وسالهای پس از آن در قائم شهر، برای مقابله با این روند تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

وی دوگانه سوز کردن سیستم گرمایشی و تامین سوخت جایگزین در صنایع، واحدهای تولیدی، مدارس، نانوایی ها، واحدهای صنفی و مراکزعمومی خدماتی دولتی و خصوصی را از جمله اقدامات برای مقابله با کاهش احتمالی فشار گاز در قائم شهر اعلام کرد.

فرماندار قائم شهر گفت: برای مقابله با قطعی احتمالی گاز و پیشگیری این مسئله به تمامی این واحدها بصورت کتبی اعلام شد تا برای دوگانه سوز کردن سیستم های گرمایشی و ذخیره سازی سوخت جایگزین اقدام نمایند.

وی به سابقه قطع گاز برخی از تولیدی ها و بخصوص مرغداریها درفصل سرد سال قبل اشاره کرد و ادامه داد: امسال و با وجود اعلام قبلی واخذ امضا از مسوولان واحد های تولیدی، خدماتی، آموزشی و کلیه مراکز خصوصی و دولتی بر تامین سوخت جایگزین و دوگانه سوز کردن سیستم های گرمایشی تاکید و هشدارهای لازم داده شد و این بار نیز از طریق رسانه ها اعلام می گردد که تمام این مراکز باید به دوگانه سوز کردن سیستم های گرمایشی و تامین سوخت جایگزین اقدام نمایند.

محمدی با بیان اینکه تامین سوخت منازل مسکونی در اولویت قراردارد، خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال بروز سرمای شدید در مازندران تلاش بر این است بمنظور تامین آسایش شهروندان گاز واحدهای مسکونی قطع نشود.

وی همچنین از برگزاری مانور مقابله با بحران قطعی گاز قائم شهر بمنظور ارزیابی توانمندی مجموعه ها برای مقابله با این بحران هفته آینده خبرداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز