خبرگزاری کار ایران

عبوری خبر داد:

احداثزیرگذر در برخی از خیابانهای اصلی ساری

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۷۷

در حال حاضر برخی از خیابانهای اصلی در ساعاتی از روز و حتی هنگام غروب بشدت دچار گره های ترافیکی می شوند و این امر نه تنها برای شهروندان که برای شهرداری نیز قابل قبول نیست.

شهردار ساری گفت: در صورت تایید کارشناسان امر ترافیک در چند خیابان اصلی اقدام به احداثزیرگذر خواهیم کرد.

به گزار ایلنا و به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری مهدی عبوری با نامناسب توصیف کردن ترافیک مرکز استان مازندران به اقدامات انجام شده در این پیوند اشاره کرد و گفت: برغم احداثمیانگذر شمالی و چند میانگذر و زیرگذر و نیز اصلاح هندسی برخی از میادین و معابر ساری همچنان با معضل ترافیک روبرو است.

وی تلاش شهرداری ساری برای مناسب سازی ترافیک را بی وقفه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر برخی از خیابانهای اصلی در ساعاتی از روز و حتی هنگام غروب بشدت دچار گره های ترافیکی می شوند و این امر نه تنها برای شهروندان که برای شهرداری نیز قابل قبول نیست.

عبوری با اعلام این مطلب که از کارشناسان و مشاوران برجسته ای برای چاره اندیشی در این خصوص دعوت به همکاری کرده ایم تاکید کرد: در صورت ضرورت در برخی ار خیابانها اقدام به احداثزیرگذر خواهیم کرد.

وی از برنامه ریزی برای احداثچند میانگذر جدید نیزخبر داد و افزود: البته وضع ضوابط تاره برای نحوه توقف خودروها در خیابانهای اصلی هم تاحدی در مناسب سازی ترافیک شهر اثر دارد که در این خصوص هم در حال مشورت و رایزنی می باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز