خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار ساری:

درآمدزایی تکدیگری " پدیده ناپسند اجتماعی " قبح این پدیده را از بین برد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۷۵

درتحقیق و بررسی های اعمال شده بعضی از متکدیان از وضعیت مالی مناسبی برخوردارند که نشان دهنده ازبین رفتن قبح و زشتی این پدیده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مرکز استان مازندران گفت: تکدی‌گری، پدیده ناپسند جوامع بشری بشمار میرود واز مشکلات مهم اجتماعی ست و در راستای ارتقای امنیت اقتصادی و اجتماعی جامعه باید تمام تلاش ها رادر رفع این معضل بکار گرفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری شهرستان ساری، سیدعباس حسینی، در جلسه ساماندهی متکدیان که با حضور سید محمد محمدی تاکامی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، نماینده فرمانداری ها و شهرداری های استان درسالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: پدیده تکدیگری، پدیده ناهنجار اجتماعی است که باید در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی آن دستگاه ها و سازمان ها تمام تلاش خود را بکار گیرند.

وی، با اشاره به درآمد زایی در تکدیگری خاطر نشان کرد: درتحقیق و بررسی های اعمال شده بعضی از متکدیان از وضعیت مالی مناسبی برخوردارند که نشان دهنده ازبین رفتن قبح و زشتی این پدیده است.

حسینی در راستای هماهنگی فرمانداری وشهرداری ساری در جمع آوری متکدیان به عملکرد ستاد ساماندهی متکدیان ساری در شش ماهه سال ۹۳ اشاره کرد و ابراز داشت: شهرداری ساری با همکاری موسسه کیانمهر در این مدت ۳۳۰ متکدی از سطح شهر جمع آوری شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز