خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت تعاونی برنج کاران شهرستان آمل:

دولت بسیار دیر اقدام به خرید برنج کرده است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۸۲

وضعیت کشاورزی در شهرستان آمل بسیار نابسامان است و نسبت به شغل های دیگر کشاورزی خیلی عقب مانده است.

تعاونی برنج کاران شهرستان آمل با امام جمعه دابودشت و دشت سر دیدار کرده اند.

به گزارش ایلنا، جلسه هم اندیشی شرکت تعاونی برنج کاران شهرستان آمل با حضور امام جمعه دابو ودشت سر در دفتر حجت الااسلام مهدی تقی زاده برگزارشد.

رمضان فرجی مدیرعامل شرکت تعاونی برنج کاران شهرستان آمل در این مراسم گفت: انجمن برنج کاران شهرستان آمل در اسفند ماه ۱۳۹۲ تاسیس گردیده است.

وی افزود: وضعیت کشاورزی در شهرستان آمل بسیار نابسامان است و نسبت به شغل های دیگر کشاورزی خیلی عقب مانده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی برنج کاران شهرستان آمل با بیان اینکه قیمت ادوات کشاورزی بسیار بالا بوده، خاطرنشان کرد: سم های کود که در اختیار کشاورزان قرار میگرد قیمت های بسیار بالایی دارندو کودهای نامرغوب به مردم میدهند که اکثر کود ها حاوی با شنٰ، ماسه سه و شیشه میباشد که به کشاورزان واقعا ظلم می شود.

وی ادامه داد: کمباین هایی که با قیمت های بسیار بالا به کشاورزان فروخته می شود اکثرا چینی هستند ویک کشاورز نمی تواند بیشتر از دوسال نمیتوان ازآن ها استفاده کرد.

همچنین یوسف رضا عمرانی عضو هیئت مدیره انجمن برنج کاران شهرستان آمل و مسئول خانه کارگر این شهرستان گفت: در خانه کارگر کارگران مراجعه میکنند و عضو میشوند ولی کشاورزان به این شرکت تعاونی مراجعه نمیکنند.

وی تصریح کرد: خانه کارگر هفت هزار وپانصد نفر عضو داریم ولی در این انجمن تنها پنجاه نفر عضو هستند.

عمرانی با بیان اینکه استانداری مازندران خیلی دیر خرید برنج را آغاز کرده استٰ، افزود: استانداری باید در مرداد ماه خرید برنج را آغاز میکرد چون کشاورزان هم مشکلات مالی بسیاری دارند و دولت باید به موقع باید خرید را آغاز میکرد.

عمرانی ادامه داد: دولت حدود ده میلیارد تومان به کشاورزان بدهکار میباشد و انتظار میرود هرچه زودتر دولت محترم این مبالغ را پرداخت کند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز