خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

فصل جدیدی در فعالیت شورای فرهنگ عمومی استان آغاز شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۴۳

برنامه ریزی برای مدیریت فرهنگ عمومی جامعه از بارزترین ماموریت های این شورا است و باید فصل جدیدی در فعالیت شورای فرهنگ عمومی در استان آغاز شود.

استاندار مازندران، گفت: فصل جدیدی در فعالیت شورای فرهنگ عمومی در استان آغاز شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان از حضور پر شور مردم مومن و عاشورایی مازندران در مراسم سوگواری آقا ابا عبدالله الحسین(ع) طی ایام الله محرم و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) قدردانی نمود.

مقام عالی دولت در استان، مازندران را سرزمین علویان و پناهگاه فرزندان پیغمبر(ص) برشمرد و یاد آور شد: مردم ارزش مدار مازندران در صحنه های صیانت از میراثآل الله همواره پیشگام بوده است.

فلاح بر تشکیل کارگروهی به منظور شناسایی اولویت ها و فرصت های فرهنگ عمومی استان تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: برنامه ریزی برای مدیریت فرهنگ عمومی جامعه از بارزترین ماموریت های این شورا است و باید فصل جدیدی در فعالیت شورای فرهنگ عمومی در استان آغاز شود.

آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری نیز فرهنگ عاشورا را فرهنگ عمومی جامعه دانست و بر فعال تر شدن دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز