خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ارشاد مازندران:

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها مکانی برای ارائه توانایی رسانه‌ است

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۱۴۶

برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازدید خبرنگاران استان مازندران و مدیران استان از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حال انجام است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، بهترین مکان برای ارائه ظرفیت‌ها و توانایی‌های رسانه‌ها است و فضایی رقابتی در میان نشریات ایجاد می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی با اشاره به برپایی بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی کشور که از ۱۷ تا ۲۳ آبان امسال دایر است، اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده غرفه مازندران در قالبی جذاب و برگرفته از فرهنگ بومی مازندران در این نمایشگاه برپا شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ابراز داشت: برای حضور استان در نمایشگاه مطبوعات تهران از چندی قبل با همکاری و تعامل خانه مطبوعات مازندران تدابیر لازم به عمل آمده تا غرفه مناسبی در اختیار این استان قرار گیرد.

وی بیان داشت: در غرفه مازندران شماره‌های مختلف نشریات محلی استان به دوستداران مطبوعات اهدا می‌شود.

ابراهیمی اظهار داشت: در این غرفه کتابچه‌ای برای معرفی مطبوعات استان در نظر گرفته شده و در اختیار مردم قرار داده می‌شود و مسئول واحد مطبوعات ارشاد مازندران و خانه مطبوعات نیز در آنجا حضور می‌یابند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازدید خبرنگاران استان مازندران و مدیران استان از بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در حال انجام است.

وی آشنایی رسانه‌ها با ظرفیت‌های یکدیگر را دیگر کارکرد این نمایشگاه خواند و افزود: نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها می‌تواند محلی برای آشنایی نشریات با توانایی‌ها و ظرفیت‌های یکدیگر باشد تا در نهایت با تبادل نظر میان آنها سبب ارتقای ظرفیت‌های رسانه‌ای در سطح کشور شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، بهترین مکان برای ارائه ظرفیت‌ها و توانایی‌های رسانه‌ها است و فضایی رقابتی در میان نشریات ایجاد می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز