خبرگزاری کار ایران

سرپرست خبرگزاری ایلنا در مازندران خبرداد:

تشکیل پارلمان بزرگ نهادهای کارگری و بازنشستگان تأمین اجتماعی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۷۸۱

متاسفانه خبرنگاران در کشور و بویژه در استان مازندران بسیار مظلوم واقع شده اند و از مشکلاتی همچون، معیشت، نداشتن درآمد مطلوب و عدم ثبات در کار رنج می برند.

عضو هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر از تشکیل پارلمان بزرگ نهادهای کارگری و بازنشستگان تأمین اجتماعی در استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، فرامرز درخشنده، در اولین گردهمایی تشکل های کارگری و بازنشستگی استان در جهت تقویت هم اندیشی در راستای وحدت، انسجام و حفظ منافع ملی در چارچوب قوانین کار و تامین اجتماعی که در اداره کل تعاون استان برگزار شد با بیان اینکه در جامعه کارگری و بازنشستگان، نخبگان زیادی وجود دارد اظهار داشت: فراکسیون کارگری فضای خوبی برای فعالیت است وباید از این عزیزان در ارائه طرح و برنامه نو در جهت پیشبرد اهداف تشکل های کارگری، استفاده کرد.

وی به طرح اصلاح قانون کار در مجلس اشاره کرد و افزود: نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی، هیچگاه به ضرر جامعه کارگری وخودسرانه عمل نمی کنند ودر همه حال با جامعه کارگری استان، همراه و همدل هستند و تبادل نظرمیکنند.

درخشنده، همچنین از تشکیل پارلمان بزرگ نهادهای کارگری و بازنشستگان تأمین اجتماعی در استان مازندران خبر داد و گفت: مجلس کارگری می تواند رابط خوبی بین مجلس و جامعه کارگری و بازنشستگی در ارائه نظر و ایده باشد.

سرپرست خبرگزاری ایلنا در بخشی دیگر به نداشتن امنیت شغلی خبرنگاران اشاره کرد و تصریح نمود: متاسفانه خبرنگاران در کشور و بویژه در استان مازندران بسیار مظلوم واقع شده اند و از مشکلاتی همچون، معیشت، نداشتن درآمد مطلوب و عدم ثبات در کار رنج می برند.

عضو هیئت اجرایی تشکیلات خانه کارگر با بیان این مطلب، خواستار تشکیل انجمن روزنامه نگاری بصورت استانی و شهرستانی شد تا خبرنگارانی که تحت پوشش بیمه ای نیستند نیز بتوانند از امکانات انجمن صنفی بهره مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز