خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبرداد:

انعقاد ۵۶ قرارداد پروژه عمرانی در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۸۱۴

اجرای پروژه عمرانی در راستای تکمیل زیرساختها و براساس طراحی مناسب، برآورد هزینه و تخصیص اعتبار لازم انجام می شود.

سید مصطفی موسوی گفت: رسالت شرکت شهرکهای صنعتی اجرای زیرساخت لازم جهت استقرار واحدهای تولیدی و بسترسازی مناسب در بخش تولید و صنعت است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به انعقاد ساخت پروژه های عمرانی در سطح شهرکها و نواحی صنعتی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۶ قرارداد پروژه عمرانی در راستای تجهیز و تکمیل زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی استان منعقد گردیده که با تکمیل آن شاهد رشد و شکوفایی بخش تولید و صنعت خواهیم بود.

موسوی کاهش زمان و مدیریت بهینه در اجرای پروژه عمرانی را مهمترین برنامه شرکت دانست و افزود: زمان در روند اجرای پروژه دارای اهمیت بالایی است که موجب کاهش هزینه های جاری در اجرا ء پروژه های عمرانی نیز می شود.

وی تأکید کرد: با اجرای ۵۶ پروژه عمرانی مبلغ ۵۶ میلیارد ریال از محل منابع ملی، استانی و داخلی شرکت، جهت تکمیل زیرساختها هزینه خواهد شد.

سید مصطفی موسوی تصریح کرد: مهمترین پروژه های عمرانی شامل گازرسانی، زیرسازی و آسفالت، تصفیه خانه فاضلاب، آب، برق و مخابرات می باشند که با اجرا و تکمیل آن، شاهد رشد و توسعه شهرکها و نواحی صنعتی استان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز