خبرگزاری کار ایران

حسن کوچک زاده:

مسابقات والیبال جام شادروان حسین معدنی در آمل

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۳۶۳

این مسابقات را به یاد بازیکن و مربی تیم ملی والیبال کشورمان با نام شادروان حسین معدنی در آمل برگزارکردیم.

مسابقات کانون های والیبال شهرستان آمل جام شادروان حسین معدنی در آمل آغاز شد.

حسن کوچک زاده رییس هیئت والیبال شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آمل گفت: مسابقات کانون های والیبال شهرستان آمل با حضور دوازده تیم دراین شهرستان آغاز شد.

وی تصریح کرد: مسابقات لیگ کانون های آمل از روز بیستم آبان ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه خواهد داشت.

کوچک زاده با بیان اینکه این مسابقات به یاد مربی سابق تیم ملی والیبال ایران برگزار شد، خاطرنشان کرد: این مسابقات را به یاد بازیکن و مربی تیم ملی والیبال کشورمان با نام شادروان حسین معدنی در آمل برگزارکردیم.

رییس هیئت والیبال آمل با اشاره به اینکه در این مسابقات همه تیم های حاظر نوجوان هستند، افزود: همه ی بازیکنان این تورنمنت ۱۷سال سن دارند و دو بازیکن کمکی ۱۸سال میتوانند در ترکیب خود استفاده کنند.

وی افزود: این بازی ها در سه روز آخر هفته در مجموعه ورزش شمال شهرستان آمل برگزار میشود وبه مدت یک ماه این رقابت ها ادامه دارد و در پایان این رقابت ها به تیم های برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

حسن کوچک زاده در پایان متذکر شد: تیم منتخب لیگ کانون های آمل به مسابقات لیگ نوجوانان استان اعزام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز