خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری:

پژوهش سرای دانش آموزی شهید علیمحمدی ناحیه ۲ ساری، پژوهش سرای برتر مازندران شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۲۰۴

کسب رتبه بین المللی بحرین در رشته ربوکاب، طرح فراخوان مقالات علمی و پژوهشی دانش آموزی، برگزاری همایش های علمی و پژوهشی پژوهشگران از اهداف پژوهش سراست.

در راستای انجام فعالیت های علمی و پژوهشی مرکز پژوهش سرای دانش آموزی شهید علیمحمدی ساری طی سال ۹۳-۹۲به عنوان مرکز برتر استانی معرفی شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری گفت: مرکز پژوهش سرای دانش آموزی شهید علیمحمدی در راستای انجام فعالیت های علمی و پژوهشی در سال ۹۳-۹۲ به عنوان مرکز برتر استانی معرفی شد.

شاکری با بیان این که این مرکز دانش آموزی ۵۶۰ عضو دارد، افزود: برگزاری دوره های آموزشی و مهارتی رباتیک، نانو، خلاقیت، رایانه، نجوم، دومینو و آزمایشگاهی در بخش های فیزیک و شیمی و زینامه های این پژوهش سراست که دانش آموزان می توانند با توجه به استعدادهای خود در این رشته های علمی فعالیت داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری ثبت نام و برگزاری مسابقات آزمایشگاهی شهرستانی و برنامه ریزی پنجمین دوره المپیاد نانو دانش آموزی کشوری و چهارمین دوره المپیاد دانشجویی(ویژه همکاران) را از برنامه های این پژوهش سرا عنوان کرد.

وی بر ضرورت تشکیل انجمن های علمی در زمینه نجوم، رباتیک، هوا و فضا، ادبیات، رایانه تاکید کرد و خواستار حضور فعال در نمایشگاه آثار ابتکارات و اختراعات پژوهشگران جوان استانی و کشوری شد و برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در غرفه های نجوم، رباتیک آثار طرح های خوارزمی، هوا و فضا، نانو نیز بخش دیگری از فعالیت های پژوهش سراست.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری بیان کرد: برگزاری دوره های مهارت آموزی با عنوان گزارش نویسی(مقاله) و آموزش مجازی و همچنین دوره آموزش تکنیک های خلاقیت و ایده یابی دانش پژوهان و پژوهشگران جوان نیز در پژوهش سراهای دانش آموزی دنبال می شود.

شاکری با بیان این که مشاوره پژوهشی در راستای جشنواره خوارزمی به دانش آموزان علاقمند ارائه می شود تصریح کرد: کسب رتبه بین المللی بحرین در رشته ربوکاب، طرح فراخوان مقالات علمی و پژوهشی دانش آموزی، برگزاری همایش های علمی و پژوهشی پژوهشگران از اهداف پژوهش سراست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز