خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

واریز بیش از ۵۷ میلیارد تومان از خرید توافقی برنج به حساب کشاورزان مازندرانی

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۲۱۳

مازندران با داشتن ۲۱۰ هزار هکتار سطح زیر کشت برنج، بیش از یک میلیون و ۷۵ هزار تن شلتوک را در کشت اصلی تولید کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از واریز بیش از ۵۷ میلیارد تومان از خرید توافقی برنج به حساب کشاورزان مازندرانی خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، دلاور حیدرپور طی گفتگویی به وضعیت خرید توافقی برنج در مراکز تعاون روستایی استان اشاره کرد و اظهار داشت: از ابتدای خرید توافقی برنج تا ۲۳ آبان ماه، ۱۴ هزار و ۱۶۲ تن انواع برنج با میانگین قیمت ۵ هزار و ۳۷۳ تومان و ارزش خرید ۷۶ میلیارد و ۹۲ میلیون تومان از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است.

وی ادامه داد: طی این مدت ۲ تن برنج فجر با متوسط قیمت هر کیلوگرم ۳ هزار و ۵۰۰ تومان با ارزش خرید ۶ میلیون و ۶۷۸ هزار تومان، یک هزار و ۵۵۰ تن برنج شیرودی با متوسط قیمت هر کیلوگرم ۳ هزار و ۳۵۰ تومان و ارزش خرید ۵ میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان، ۲ تن برنج ندا و نعمت با متوسط قیمت هر کیلو گرم ۲ هزار و ۷۲۳ تومان و ارزش خرید ۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان، ۵۹۴ تن برنج طارم هاشمی با متوسط قیمت ۵ هزار و ۷۱۲ تومان و ارزش خرید ۳ میلیارد و ۳۹۳ میلیون تومان و ۱۲ هزار و ۱۴ تن طارم محلی با متوسط قیمت ۵ هزار و ۶۱۷ تومان و ارزش خرید ۶۷ میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران یادآور شد: تاکنون ۵۷ میلیارد و ۷۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به حساب کشاورزان استان واریز شده و ۱۸ میلیارد و ۳۲۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مانده طلب کشاورزان است که در آینده نزدیک به حساب آنان واریز خواهد شد.

شایان ذکر است مازندران با داشتن ۲۱۰ هزار هکتار سطح زیر کشت برنج، بیش از یک میلیون و ۷۵ هزار تن شلتوک را در کشت اصلی تولید کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز