خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر تاکید کرد:

باید به دنبال اشتغال زائی در بخش خصوصی بود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۷۵

در سیستم اداری به دلیل آنکه جذب نیرو در سال های اخیر بدون قانون انجام گرفت، باید به دنبال اشتغال زائی در بخش خصوصی باشیم.

جلسه کارگروه اشتغال شهرستان قائم شهر با حضور تیمور طهماسب پور مدیرکل کمیته امداد استان مازندران و روسای بانک های شهرستان قائم شهر در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، مهدی محمدی با بیان اینکه کارگروه اشتغال در بین جلسات، یکی از مهمترین و سنگین ترین جلسه به حساب می آید، افزود: دولت تدبیر و امید اعتقاد دارد باید تمام تلاشش را برای ایجاد اشتغال برای بیکاران انجام دهد.

وی تصریح کرد: در سیستم اداری به دلیل آنکه جذب نیرو در سال های اخیر بدون قانون انجام گرفت، باید به دنبال اشتغال زائی در بخش خصوصی باشیم.

محمدی خاطرنشان کرد: توقع داریم بانک ها در جلسات شورای اشتغال حضور فعالی داشته باشند.

فرماندار قائم شهر با تاکید بر اینکه تمام تلاشش را برای آوردن سرمایه گذار به این شهرستان انجام می دهد، ادامه داد: آنقدر برای ایجاد بستری مناسب برای سرمایه گذار تلاش خواهم کرد تا همگان بر این باور شوند که بنده نیز سهمی در این سرمایه گذاری دارم.

نماینده عالی دولت افزود: متاسفانه شخصی برای سرمایه گذاری در موضوع زباله در قائم شهر اعلام آمادگی کرد که تعدادی از اعضای شورای شهر در همان ابتدا به جای آنکه به دنبال مجوزهای لازم وی بروند تا گره ای از کار شهر باز شود به دنبال شراکت بودند.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه با حمایت استاندار مشکل این سرمایه گذار در حال حل شدن است، ادامه داد: بیکاری عامل طلاق، بی دینی و بد اخلاقی می شود.

وی در پایان تصریح کرد: از تمام کسانی که در جهت ایجاد اشتغال تلاش می کنند، تشکر می کنم.

در ادامه جلسه تیمور طهماسب پور در جلسه اشتغال شهرستان قائم شهر با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان با ایجاد اشتغال همراه خواهد بود، افزود: اگر تسهیلات ارزان قیمتی با سختگیری های کمتر به مددجویان ارائه شود، آمار بیکاری و طلاق نیز کاهش می یابد.

وی ادامه داد: کمیته امداد و بهزیستی فرد بیکار تولید نمی کنند بلکه آنها از این افراد حمایت می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران با تشکر از فرماندار قائم شهر به دلیل آنکه ۹۰ درصد اعتبارات سال گذشته برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمیینی(ره) در این شهرستان جذب شده بود، افزود: از مجموعه بانک های شهرستان قائم شهر تقاضا دارم مانند سال گذشته نگاه مثبتی به محرومین داشته باشند تا گره ای از گره های نیازمندان باز شود.

وی تصریح کرد: بعضی از بانک ها در موضوع ضمانت بانکی سختگیری های زیادی می کنند و بعضی دیگر از بانک ها نیز در زمانبندی اقساط همراهی ندارند.

طهماسب پور با اشاره به اینکه هر چه فشار بر روی خانواده مددجویان برای ضمانت بانکی بیشتر شود، احتمال آسیب پذیری آنها نیز بیشتر می شود، افزود: مددجویان خوش حساب ترین افراد جامعه هستندکه حتی به یک اخطار بانکی نیز حساس هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران با بیان اینکه دستورالعمل های بانکی باید تاجائی که امکان دارد برای مددجویان و محرومین خم شود، گفت: اگر پرداخت یک قسط مددجو به تاخیر افتاد بانک ها مراعات حال آنها را در نظر داشته باشند.

وی افزود: از بانک ها خواهشمندم چوب مدد جو بودن را به تن این عزیزان نزنند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز