خبرگزاری کار ایران

هشدار بخشدار مرکزی آمل:

مافیای ساخت وساز های غیرمجاز خواب خوش نخواهند دید

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۷۸۲

طرح مبارزه با زمین‌خواری در بخش مرکزی را نیز با قدرت و صلابت دنبال خواهیم کرد که خوشبختانه پیشتاز مبارزه با مقابله با زمین‌خواری در مازندران هستیم.

بخشدار مرکزی آمل گفت: طرح مبارزه با زمین‌خواری در بخش مرکزی، را با قدرت و صلابت دنبال خواهیم کرد و خوشبختانه پیشتاز مبارزه با مقابله با زمین‌خواری در مازندران هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آمل، دراجرای دهمین مرحله قلع و قمع ساخت و ساز های غیرمجاز اراضی کشاورزی شهرستان آمل در سال ۹۳ در بخش مرکزی آمل در روستا های سایچ محله، نو آباد و روکش، بخشدار مرکزی آمل با اشاره به اینکه قلع وقمع ها در راستای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون کار بری اراضی کشاورزی و دستور مقام قضایی شهرستان صورت می گیرد گفت:، ۵۶ فقره عملیات قلع و قمع شامل: تفکیک و دیوار کشی ۵۱ مورد در سطح ۲۸ هزارمترمربع و ساختمان مسکونی ۵ مورد وبه مساحت ۴۵۰ مترمربع انجام گرفت.

محمد رضا نصیری، با تأکید بر تداوم آزادسازی اراضی ملی وکشاورزی، تصریح کرد: طرح مبارزه با زمین‌خواری در بخش مرکزی را نیز با قدرت و صلابت دنبال خواهیم کرد که خوشبختانه پیشتاز مبارزه با مقابله با زمین‌خواری در مازندران هستیم.

وی ادامه داد: باید برای مقابله و پیشگیری از بروز زمین خواری، اقدامات جدی صورت گیرد و همچنین از ساخت و سازهای غیرمجاز در بخش و حاشیه‎ جاده‎ها جلوگیری کرد چرا که این مسئله، حاشیه‎نشینی، بزهکاری و ناهنجاری‎های اجتماعی را در پی دارد که خسارت ناشی از ناهنجاری‎های اجتماعی، ده‌ها برابر سنگین‎تر از خسارت مادی است.

نصیری با بیان اینکه باید با قاطعیت جلوی ساخت وسازهای غیر مجاز را گرفت گفت: متاسفانه امروز شاهد از بین رفتن اراضی زراعی و باغات مرغوب در سطح شهرستان به دلیل ساخت وسازغیر مجاز و یا تغییر کاربری غیر قانونی هستیم.

وی گفت: از آنجا که تعداد محدودی قانون گریز اقدام به ساخت وساز غیر مجاز می کنند می طلبد دستگاه های متولی باجدیت بیشتری نسبت به جلوگیری از هرگونه ساخت وساز غیر مجاز اقدام کنند.

بخشدار مرکزی آمل افزود: باتوجه به اینکه نظارت بر ساخت وساز در روستاها توسط دهیاران و درخارج از محدوده روستا و خارج از حریم شهرها متناسب با موقعیت ساخت وساز غیر مجاز توسط ادارات مربوطه صورت می گیرد با پلیس ساختمانی مستقردر بخش همکاری راداشته باشند تا خواب خوش را از چشم زمین خواران بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز