خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه آمل:

رزمایش بیت المقدس در شهرستان آمل برگزار می‌شود

کد خبر : ۲۲۵۱۷۷

به مناسبت هفته بسیج رزمایش بیت المقدس با حضور پنج گردان در شهرستان آمل برگزار می‌شود.

سرهنگ علی خادم فرمانده سپاه ناحیه آمل در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران شهرستان آمل گفت: به مناسبت هفته بسیج رزمایش بیت المقدس با حضور پنج گردان در شهرستان آمل، روز های ۲۹و۳۰آبانماه برگزار می‌شود.

وی افزود: رزمایش بیت المقدس در شهرستان آمل با دو ماموریت دفاع از جنگل و دفاع از کوی و برزن همزمان با بخشی از شهرستان های استان مازندران عملیاتی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با بیان اینکه از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی دشمنان جدی را پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتیم، ابراز داشت: علت اصلی این دشمنی ها بر همگان مشخص است بحثایدیولوِژی میباشد ایدیولوژی اسلام ناب ما در مقابل ایدیولوژی لیبرال غربی امریکایی است. ایدیولوژی اسلام ناب که زیر شاخصه های قوی همانند عدالت، دفاع از مظلوم، نقش سلطه پذیری، زیر بار ظلم و ستم نرفتن و.. چنین اسلامی همیشه مقابل منافع انها است انها هم هیچگاه این اسلام را رها نمی‌کنند.

سرهنگ علی خادم با تاکید بر اینکه بسیج قدرت مقابله ارتش های کلاسیک دنیا را دارد، خاطرنشان کرد: قدرت بسیج ما نشان از این است که در هشت سال دفاع مقدس این قدرت را به رخ جهانیان کشاند و همچنان نیز حضور آن یکی از عوامل اصلی بازدارندگی است.

وی با اشاره به اینکه رزمایش امسال شهرستان آمل یک ویژگی خاص دارد، تصریح کرد: اولین بار میباشد که رزم در جنگل اجرا می‌شود جنگلی که در سال‌های ابتدایی انقلاب اشغال شده بود و تعداد زیادی از جوانان این شهرستان شهید شده‌اند و امسال بعنوان یک ماموریت ویژه ما رزم جنگل قرار گرفت انشااله بتوانیم تاکتیک‌های وطرح را که درباره رزم و جنگل است را یک تمرین داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه آمل یاد آور شد: محوریت دیگر بسیجیان دفاع از کوی و برزن میباشد که اهداف ما در دفاع از کوی و برزن کنترل معابر وصولی، حفاظت از مراکز حساس و تمرین در بحثجنگ‌های شهری میباشد.

سرهنگ علی خادم ادامه داد: بسیجیان از میدان اصلی شهر بصورت پیاده روی تا محل سپاه شهرستان آمل راداریم و سپس به سمت شهر امام زاده عبدالله میرویم و رزمایش بیت المقدس برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در هفته بسیج خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰عنوان برنامه در سطح شهرستان برای هفته بسیج برنامه‌ریزی شده است که دیدار با امام جمعه، همایش‌های بصیرتی، یادواره شهدا دانش آموزی، غبارروبی مزار شهدا، افتتاح سالن ورزشی صالحین، ویزیت رایگان بسیجیان، مسابقات فوتسال و والیبال و افتتاح ساختمان پایگاه مقاومت بخشی از برنامه‌های هفته بسیج است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز