خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری قائم شهر:

از کل مجموعه بازار شهروند, شناسنامه املاکی تهیه می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۴۳۳

اگر شورا صلاح بداند, غرفه های بازار شهروند را از طریق آگهی عمومی به فروش میرسانیم.

سرپرست شهرداری قائم شهر گفت:اجاره دادن غرفه های بازار شهروند از نظر اقتصادی به صرفه نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی حجازی، در جلسه علنی شورا به املاک بازار شهروند اشاره کرد و اظهار داشت:از کل بازار شهروند, از نظر فیزیکی و اداری شناسنامه املاکی تهیه می کنیم.

وی افزود:در صورت صلاحدید شورا, غرفه های این بازار را بصورت آگهی عمومی به فروش برسانیم. زیرا اجاره دادن به صرفه نیست.

سرپرست شهرداری قاءمشهر, با بیان اینکه آنچه را که ما در شهر، هزینه می کنیم از جیب مردم است خاطرنشان کرد: شهروندان، باید از کارها و امورات انجام شده در شهر نگهداری کنند که اگر این امر انجام نشود خودشان ضرر می کند زیرا این خدمات، براثر نگهداری نکردن، مستهلک و تخریب می شود وبرای مرمت کردن مجدد، مردم متحمل پرداخت هزینه می شوند.

حجازی، ادامه داد: در ساختار شهرداری قائم شهر، از نگهبان گرفته تا شخص شهردار، خادم مردم هستند و آمادگی دارند با همکاری مردم کارهای انجام نشده را انجام دهند و نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل و نقاط قوت را تقویت نمایند تا ما بتوانیم در مدت کوتاه خواسته های بحق مردم را جامعه عمل بپوشانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز