خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران:

مازندران، میزبان همایش ملی توسعه پایدار فضایی در سواحل دریای خزر شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۲۳

از همه محققان و دانش‌پژوهان درخواست می‌کنیم برای پربار کردن این گردهمایی علمی با ارسال مقالات خود و نیز با داوری مقالات ارسالی با این دانشگاه همکاری کنند.

رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه مازندران از میزبانی دانشگاه مازندران از همایش ملی توسعه پایدار فضایی در سواحل دریای خزر خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه مازندران، حسین حسن‌پور آلاشتی گفت: همایش ملی توسعه پایدار فضایی در سواحل دریای خزر در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: از همه محققان و دانش‌پژوهان درخواست می‌کنیم برای پربار کردن این گردهمایی علمی با ارسال مقالات خود و نیز با داوری مقالات ارسالی با این دانشگاه همکاری کنند.

دبیر کنفرانس ملی توسعه پایدار فضایی در سواحل دریای خزر همچنین درباره زمان برگزاری این کنفرانس گفت: این همایش اسفند ماه سال‌جاری در دانشگاه مازندران واقع در بابلسر برگزار می‌شود.

حسن‌پور آلاشتی با اعلام اینکه دو نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه مازندران نیز به عنوان دبیران علمی و اجرایی این همایش انتخاب شدند، گفت: رحیم بردی و آنا مرادنژاد به عنوان دبیر علمی و مسعود روحانی به عنوان دبیر اجرایی کنفرانس ملی توسعه پایدار فضایی در سواحل دریای خزر انتخاب شدند.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران، توسعه پایدار فضایی در سکونت‌گاه‌های روستایی استان‌های ساحلی دریای خزر، اقلیم و توسعه پایدار فضایی در سواحل دریای خزر، ژئومرفولوژی و توسعه پایدار فضایی در سواحل دریای خزر، رویکردهای نوین در توسعه پایدار فضایی و مسائل زیست محیطی در استان‌های ساحلی دریای خزر را از محورهای این کنفرانس عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز