خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهردر مراسم تجلیل از خدمات دکتر عمادی؛

خدمات انسان دوستانه فرزندان این خاک در اقصی نقاط جهان، مبین صدور انقلاب اسلامی و ندای رهبری است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۲۶۰

کشور بروندی برای همکاری تجاری، تسهیلات و مشارکت آمادگی کامل دارد و شرایط برای سرمایه گذاران ایرانی مهیا است تا بتوانند در این کشور به راحتی به فعالیت های اقتصادی خود بپردازند.

فرماندار قائم شهر گفت: همه فرزندان این مرزوبوم که در اقصی نقاط جهان خدمات صادقانه و انسان دوستانه انجام می دهند مبین صدور انقلاب اسلامی و ندای رهبری انقلاب در کشورهای دیگر هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی در مراسم تجلیل از دکتر عمادی که خدمات بشردوستانه زیادی را در سطح ملی و فراملی به مردم نیازمند ارائه کرده است با بیان اینکه همه اقداماتی که مجموعه مراکز علمی و پژوهشی در رابطه با تعلیم و تربیت از گذشته تا به حال انجام داده اند که نسل پویای امروز شاهد به ثمر نشستن آن هستند اظهار داشت: دکتر عمادی از افتخارات شهر ماست که خدمات شایسته وی در کشورهای دوست و برادر آفریقایی مشخص است.

وی افزود: همه فرزندان این مرزوبوم که در اقصی نقاط جهان خدمات صادقانه و انسان دوستانه انجام می دهند مبین صدور انقلاب اسلامی و ندای رهبری انقلاب در کشورهای دیگر هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائم شهر، با اشاره به اینکه پیروزی امروز ملت ایران مرهون رهبری امام خمینی(ره) و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری پس از رحلت ایشان است، از سفیر کشور بروندی خواست در حوزه اقتصادی و کشاورزی با قائمشهر که قابلیت های فراوانی دارد همکاری داشته باشند.

در ادامه سفیرکشور آفریقایی بروندی که برای اولین بار به شمال سفر کرده است، ضمن اظهار خوشحالی از حضورش در مازندران و قائمشهرگفت: از زمانی که وارد این استان شده ام احساس کردم دروطن خود قدم گذاشته ام چرا که کشور من همانند مازندران سرسبز بوده و خاک حاصلخیزی دارد واین می تواند زمینه خوبی برای همکاری های متقابل با ایران باشد.

عمرنتزیمبره، در خصوص معرفی کشورش بیان کرد: کشوربروندی در قلب آفریقا واقع شده و با اتحاد با ۷ کشور آفریقایی همسایه اش می توان گفت کشوری متحدالمنافع تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه به عنوان اولین سفیر بروندی در ایران، دوسال است که در ایران به سر می برد اظهار داشت: برای روابط میان ایران و کشور بروندی تمامی تلاش خود را به کارمی برم تا سطح روابط میان دو کشور ارتقا پیدا کند.

یمبره ادامه داد: کشور بروندی برای همکاری تجاری، تسهیلات و مشارکت آمادگی کامل دارد و شرایط برای سرمایه گذاران ایرانی مهیا است تا بتوانند در این کشور به راحتی به فعالیت های اقتصادی خود بپردازند.

وی به تاریخ کهن ایران اشاره کرد و افزود: تاریخ طولانی ایران از نقاط قوت و قدرت این کشور است و انقلاب سال ۵۷ در ایران که بسیار متفاوت از انقلاب های دنیاست این کشور را در نوع خود، منحصر به فرد کرده است.

سفیر کشور بروندی، اظهار امیدواری کرد با شواهدی که ازایران در خصوص اهداف غیر نظامی در استفاده ازانرژی هسته ای وجود دارد نتایج مذاکرات مطلوب، و ایران به حق واقعی خود برسد.

وی گفت: زمانی که دکتر عمادی به کشور بروندی برای درمان بیماری های پوستی حضور پیدا می کند، رئیس جمهور به عنوان نماینده ملت بروندی و چهار نفر از وزرای کابینه با وی ملاقات می کنند و این امر نشان دهنده علاقه همه جانبه کشوربروندی در برقراری ارتباط و همکاری با ایران است.

عمرنتزیمبره افزود: رئیس جمهور بروندی از دکتر عمادی دعوت کردد تا با سفریکماهه به این کشورهم در بحثآموزش و هم درمان فعالیت کند و درازای آن سیصدهزار دلار دستمزد دریافت کند که دکتر عمادی خواستار این شد در قبال این خدمت یکماهه نام مقدس امام رضا(ع) در سردر بخش پوست که توسط وی احداثخواهد شد قرار گیرد و وی، هیچ مبلغی دریافت نکند.

سفیر بروندی با بیان اینکه قرار نیست همانند گذشته آفریقا در استثمارکشورهای دیگرقرار گیرد گفت: نگاه کشور بروندی در آسیا به کشور هایی همانند هند، چین و ایران است و درهای کشور بروندی برای همکاری با سرمایه گذاران وهمکاری دو جانبه این کشورهای آسیایی باز است.

گفتنی است: با حضور سفیر کشور بروندی از خدمات بشردوستانه دکترناصرعمادی در قائمشهرتجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز