خبرگزاری کار ایران

احسانی، در بازدید از بندر سالیانکا به همراه هیات اقتصادی و تجاری ایران؛

آستراخان دروازه ی ورود کالاهای ایرانی به روسیه است

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۵۴۶

بندر سالیانکا هم چنین دارای سیلوهای ذخیره غلات به ظرفیت ۱۲ هزار تن است که در آینده نزدیک به ۸۰ هزار تن افزایش می یابد.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران، گفت: آستراخان دروازه ی ورود کالاهای ایرانی به روسیه است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، احسانی در حاشیه این بازدید با اشاره به این که بندر سالیانکا با ظرفیت تخلیه و بارگیری سالانه دو میلیون تن کالا دارای پنج پست اسکله است که کشتی های ایرانی می توانند همزمان از این سه پست اسکله بارگیری نمایند، خاطر نشان ساخت: گندم، آهن، کک و چوب بیشترین موادی است که در این بندر تخلیه و بارگیری می شود.
احسانی افزود: بندر سالیانکا هم چنین دارای سیلوهای ذخیره غلات به ظرفیت ۱۲ هزار تن است که در آینده نزدیک به ۸۰ هزار تن افزایش می یابد.

استاندار آستراخان هم با خوش آمدگویی به هیئت ایرانی به حضور رئیس جمهور ایران در این استان در اجلاس سران کشورهای حاشیه خزر اشاره کرد و گفت: بنده تحت تأثیر شخصیت رئیس جمهور کشور ایران قرار گرفتم.

الکساندر ژلکین با اشاره به موافقت آمیز بودن برپایی نمایشگاه توانمندی های کشورمان خواستار برگزاریی سالانه و منظم این نمایشگاه شد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه‌ی روابط دو استان و همچنین آستراخان با استانهای شمالی، یاد آور شد: راه اندازی خطوط گردشگری دریایی و هوایی موجب گسترش روابط می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز