خبرگزاری کار ایران

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بهشهر:

امروز در آموزش و پرورش، به امید و نشاط نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۱۵۴

نسل جوان ما باید امیدوار و با اخلاق باشد امروز در آموزش و پرورش، به امید و نشاط نیاز داریم که با هنرمندی همکاران می توان، محیط پرنشاطی را فراهم سازیم تا مدرسه جوانانی پرنشاط و امیدوار را به جامعه تقدیم کند.

قربانعلی اصغری در آئین تودیع و معارفه گفت: امروز در آموزش و پرورش، به امید و نشاط نیاز داریم که با هنرمندی همکاران می توان، محیط پرنشاطی را فراهم سازیم تا مدرسه، جوانانی پرنشاط و امیدوار را به جامعه تقدیم کند.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، قربانعلی اصغری در آئین تودیع و معارفه، ضمن سپاسگزاری از حسن اعتماد مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای فرهنگی شهرستان و حضرت آیت الله صابر جباری امام جمعه فقید بهشهر گفت: امیدوارم با حمایت و همکاری فرهنگیان، امام جمعه محترم و مسئولین شهرستان بتوانیم آموزش و پرورشی درخور اهالی شریف این شهرستان داشته باشیم.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بهشهر افزود: منابع انسانی یکی از منابع ارزشمند برای توسعه هر کشوری به شمار می آید. کشوری که توسعه یافته مطمئنا در زمینه تربیت و تقویت نیروی انسانی سرمایه گذاری کرده است.

اصغری افزود: ما هم باید در تقویت نیروی انسانی برنامه ریزی نماییم و در دولت جدید نیز پنج اصل را محور کار خویش قرار داد که ما باید بر اساس آن اقدام نماییم.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بهشهر ضمن برشمردن پنج اصل محوری آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید اظهار داشت: یکی از برنامه های ما در ماموریت جدید، تقویت جایگاه سازمان های مردم نهاد در جهت افزایش مشارکت های مردمی است.

اصغری با بیان این که دیگر مسئله مهم، ساماندهی منابع نیروهای انسانی در آموزش و پرورش است که باید در اولویت کار ما قرار گیرد افزود: ما باید به عنوان خدمتگزار یک معلم، نقش خود را ایفا کنیم چون معلم به عنوان رکن اصلی آموزش و پرورش به شمار می آید.

وی تصریح کرد: وظیفه ماست تا برای بالا بردن عظمت و شان معلمان بکوشیم و معتقدیم تا معلم با انگیزه بالا و دارای مهارت کافی نباشد، اتفاقی در آموزش و پرورش رخ نمی دهد.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بهشهر با بیان این که در مدیریت آموزش و پرورش باید با نهادینه ساختن روابط انسانی شایسته، انگیزه ها را بالا ببریم خاطر نشان کرد: معلم باید با آرامش خاطر و بدون دغدغه در سنگر اصلی آموزش و پرورش، یعنی کلاس، تلاش کند بدون هیچ دغدغه ای فقط به تدریس بیندیشد.

وی در پایان گفت: نسل جوان ما باید امیدوار و با اخلاق باشد امروز در آموزش و پرورش، به امید و نشاط نیاز داریم که با هنرمندی همکاران می توان، محیط پرنشاطی را فراهم سازیم تا مدرسه جوانانی پرنشاط و امیدوار را به جامعه تقدیم کند.

اصغری، کارشناس ارشد مدیریت آموزشی است و حضور در دفاع مقدس، ۸ سال مدیریت دبیرستان های بهشهر و تدریس در مدارس بهشهر را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز