خبرگزاری کار ایران

رییس موزه کاخ رامسر خبر داد؛

رشد ۵۳ درصدی بازدیدگردشگران خارجی از موزه

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۹۶۹

اخ مرمر یکی از نفیس‌ترین آثار دوران پهلوی در شمال ایران است که در سال ۱۳۱۶ به بهره برداری رسید.

رییس موزه کاخ رامسر گفت: بازدید گردشگران خارجی در ۸ امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۳ درصدی دارد.

به گزارش ایلنا، مهردادافتخاری با ا اعلام این مطلب در گفت و گو با ایرنا افزود: در ۸ ماه سالجاری تعداد ۳۷۲۲۵۹نفر از موزه کاخ رامسر بازدید که از این تعداد ۴۸۴۸۴نفر گردشگر خارجی بوده است.

وی اظهار داشت: این گردشگران خارجی نیز ازتمام قاره های دنیا بوده که بیشتر آنها از کشورهای عراق، عربستان، بحرین و لبنان می باشند.

افتخاری، در ادامه بیان داشت: کاخ مرمر یکی از نفیس‌ترین آثار دوران پهلوی در شمال ایران است که در سال ۱۳۱۶ به بهره برداری رسید.

رییس موزه کاخ رامسر، گفت: ساختمان کاخ در میان باغی به مساحت۰ ۶هزار متر قرار دارد که اولین نهال‌های مرکبات اصلاح شده و گیاهان تزیینی نایاب در این باغ کاشته شده‌است و یکی از جالب‌ترین و متنوع‌ترین باغ‌های ایران است.

وی افزود: معماری این کاخ با زیر بنای حدود ششصد متر با نظارت معماران ایرانی و آلمانی آن روزگار است.

افتخاری، تصریح نمود: آثار به نمایش در آمده در این موزه شامل مبلمان، شمعدان‌ها و بوفه‌های آنتیک، مجسمه‌های برنزی و مرمرین نفیس و تابلوهایی از هنرمندان مشهور جهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز