خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران:

هسته گزینش استانداری مازندران، رتبه عالی کشور را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۸۲

در گزینش افراد باید در نهایت امانت داری شرایط عمومی و شرایط اختصاصی که باید نیروها برخوردار باشند بدقّت مورد بررسی قرار گرفته تا حقّی از کسی ضایع نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و عضو هسته گزینش استانداری مازندران در جلسه شورای هماهنگی گزینش های مازندران ضمن تأکید بر پرهیز از افراط و تفریط به هسته های گزینش توصیه نمود: در نهایت دقّت و حساسیت و رعایت دقیق قوانین و مقررات و بر اساس مستندات متقن بررسی ها و نظرات خود را اعلام دارند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، حسن خیریانپور، به مدیران کل دستگاههای اجرایی استان تأکید کرد: با توجه به قانون گزینش مصوب مجلس شورای اسلامی حتماً در بکارگیری نیروها در دستگاه های دولتی، نظر گزینش را اخذ نمایند. بدیهی است هرگونه بکارگیری نیرو بدون اخذ نظریه گزینش تخلف محسوب میشود.

وی، تصریح کرد: در گزینش افراد باید در نهایت امانت داری شرایط عمومی و شرایط اختصاصی که باید نیروها برخوردار باشند بدقّت مورد بررسی قرار گرفته تا حقّی از کسی ضایع نشود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گفت: هسته گزینش استانداری مازندران در سالجاری تعداد ۴۴ جلسه داشته و مجموعاً تعداد ۱۱۲۰ پرونده را مورد بررسی و رسیدگی قرار داده و در ارزیابی که اخیراً هیأت عالی گزینش انجام داده رتبه عالی را احراز کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز