خبرگزاری کار ایران

در تجمع کارگران نساجی قائم شهر مطرح شد؛

هیچکدام از وعده و وعیدها عملی نشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۷۵

هدف ما ایجاد آشوب و نا امنی در سطح شهر نمی باشد و قصد بلوا نداریم زیرا برای نساجی زحمات بسیاری کشیدیم و از سالها قبل مبلغ زیادی طلبکاریم.

بیش از ۱۵۰ نفر از کارگران و بازنشستگان کارخانه نساجی در مقابل فرمانداری تجمع کردند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، بیش از ۱۵۰ نفر از کارگران و بازنشستگان نساجی این شهر با تجمع در مقابل فرمانداری قائم شهر، خواستار رسیدگی به مطالبات معوقه خود شدند و اظهار داشتند: بیش از ۳۶ ماه است که حقوقی دریافت نکردند.

آنها به وعده و وعیدهای تحقق نیافته مسئولین اشاره کردند و از انتقال مشکلات به مراجع بالاتر، تجمع در مقابل مجلس و نشست با نمایندگان مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی خبر دادند.

تجمع کنندگان، با بیان اینکه هدف ما ایجاد آشوب و نا امنی در سطح شهر نمی باشد و قصد بلوا نداریم تاکید کردند: ما برای نساجی زحمات بسیاری کشیدیم و از سالها قبل مبلغ زیادی طلبکاریم.

یکی از آنها به گفته مسئولی اشاره کرد که از قضا یکی از نمایندگان مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی است مبنی بر اینکه کارگران نساجی باعثشدند که ما مجبور شویم کارخانه را بفروشیم.

گفتنی است: تجمع کنندگان به بلاتکلیفی سرانجام نساجی و معوق ماندن حقوق، سنوات و پاداش معترض شدند و از نشست روز سه شنبه با فرماندار گفتند که قرار بود امروز به آنها پاسخ دهد.

در ادامه، به نشانه اعتراض به عدم دریافت مطالبات، به سمت دفتر نمایندگان این شهرستان(هادی حسینی و کمال علیپور) حرکت و در آنجا تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، در این تجمع، کارگران و بازنشستگان خواستار پیگیری نمایندگان مجلس و استاندار در پرداخت مطالبات چندین ساله شان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز