خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

برگزاری مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاداز توان مجموعه شهرستان خارج است

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۴۷۸

مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد با تلاش های فراوان انجام شده و برگزاری مطلوب آن در سال های گذشته، به یک برند مناسب در کشتی ایران و منطقه تبدیل شده است.

فرماندار بهشهر گفت: مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد با تلاش های فراوان انجام شده و برگزاری مطلوب آن در سال های گذشته، به یک برند مناسب در کشتی ایران و منطقه تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا از بهشهر، محمدتقی نورزاد روز شنبه در دیدار با اعضای ستاد دوازدهمین دوره این رقابت ها که در فرمانداری بهشهر برگزار شد اظهار کرد: نقش موثر این مسابقات در کشتی رده سنی جوانان بر کسی پوشیده نیست و باید بکوشیم مقدمات مورد نیاز و ضروری افزایش کیفیت این رقابت ها در دوره دوازدهم را به طور کامل فراهم کنیم.

وی بیان کرد: همت همگانی و عمومی مسوولین بهشهری را برای تامین هزینه های لازم به کار خواهیم گرفت تا شاهد برگزاری مسابقاتی بسیار مطلوب و با کیفیت باشیم.

فرماندار بهشهر افزود: تامین هزینه های برگزاری این مسابقات از یک منبع مشخص، از توان مجموعه شهرستان خارج است و در این شرایط می کوشیم این هزینه ها را از منابع گوناگون دریافت کنیم.

رییس شورای اسلامی بهشهر نیز در این جلسه با تاکید بر لزوم حمایت همه دستگاه های شهرستان به برگزاری مطلوب این مسابقات گفت: شورای شهر و شهرداری بهشهر تا حد توان از این مسابقات حمایت کرده و بخشی از بودجه های لازم را تامین خواهد کرد.

اسفندیار اسدی اظهار کرد: زمان زیادی تا برگزاری این مسابقات باقی نمانده و در این فرصت کم ایجاد تعهد در میان برخی ادارات و کامل کردن زیرساخت ها ضروری است.

دوازدهمین دوره مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد بهشهر با حضور ۵ تیم خارجی و چند تیم داخلی ۱۱ و ۱۲ دی ماه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز