خبرگزاری کار ایران

حسینی جو فرماندار عباس آباد:

جلسات شورای آموزش وپرورش باید با نگاه کارشناسانه، خلاقیت و ابتکار همراه باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۱۵۶

اعضای شورای آموزش و پرورش به عنوان افراد فرهیخته و خلاق باید با جدیت بیشتری تلاش کنند تا شاهد تحول و ایجاد رویکرد تلاش وسخت کوشی در همه سطوح آموزش و پرورش باشیم.

فرماندار عباس آباد و رئیس شورای آموزش گفت: جلسات شورای آموزش وپرورش باید با یک انگیزه مضاعف همراه با نگاه کارشناسانه، خلاقیت و ابتکار همراه باشد.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، حسینی جو اظهار داشت: جلسات شورای آموزش وپرورش باید با یک انگیزه مضاعف همراه با نگاه کارشناسانه، خلاقیت و ابتکار همراه باشد تا این اتاق فکر مهم و حساس، اثر گذاری مثبتی در آموزش وپرورش و جامعه داشته باشد.

حسینی جو افزود: اعضای شورای آموزش و پرورش به عنوان افراد فرهیخته و خلاق باید با جدیت بیشتری تلاش کنند تا شاهد تحول و ایجاد رویکرد تلاش وسخت کوشی در همه سطوح آموزش و پرورش باشیم.

وی، بیان داشت: اگر انگیزه شما در جلسه شورای آموزش وپرورش به درجه اعلای خود برسد حضور ما و اثر گذاری ما بیشتر خواهد بود.

در ادامه مهر قاسمی مدیر آموزش وپرورش گزارشی در خصوص فعالیت ها واقدامات صورت گرفته از جمله کسب رتبه برتر در پروژه مهر، تغییر رویکرد وکار مرکز اختلالات یادگیری نگاه شهرستان، برگزاری کلاس های کنکور وفوق برنامه، برنامه های فرهنگی راهیان نور، برگزاری مانور زلزله در مدارس شهرستان، کیفیت بخشی جلسات گروههای آموزشی، برگزاری جلسات ستاد شاهد وانتخابات شورای مرکزی انجمن اولیاء ومربیان، احیاء کمیته برنامه ریزی شهرستان، جلسه با معلمان اول ابتدایی ومربیان پیش دبستانی، مجمع خیرین، برگزاری یادواره شهید معراج محمد عباسی، تشکیل کمیته استقرار پایه نهم(متوسطه اول) سوخت زمستانی وبرنامه های نهضت سواد آموزی ارائه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز