خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران:

کاهش ده درصدی فوتی تصادفات رانندگی در آبان ماه سالجاری

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۳۳

از این تعداد محور برون شهری ۴۰ نفر، درون شهری ۱۴نفر و راه روستایی تعداد ۳نفر می باشد. بیشترین فوتی شهرهای آمل و ساری هرکدام به ترتیب ۱۰و ۹ مورد هستند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با بیان مطلب فوق افزود: تعداد کل متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به پزشکی قانونی مازندران در آبان ماه سالجاری پنجاه و هفت نفر(۴۴ مرد و مابقی زن) می باشد که این رقم در مدت مشابه سال قبل ده(۱۰) درصد کاهش داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران دکتر عباسی تصریح کرد: از این تعداد محور برون شهری ۴۰ نفر، درون شهری ۱۴نفر و راه روستایی تعداد ۳نفر می باشد. بیشترین فوتی شهرهای آمل و ساری هرکدام به ترتیب ۱۰و ۹ مورد هستند.

وی تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی استان در آبان ماه سالجاری را هزار و ۹۵ نفر اعلام کرد و که این رقم نسبت به مشابه سال قبل ۲۳ درصد کاهش داشت.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: در راستای کنترل و کاهش آمار تصادفات در جاده های برون شهری، رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد تاکید قرار داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز