خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

برنامه های دهه فجر فضای معنوی توام با نشاط را در جامعه ایجاد کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۶۱۹

دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای مدافعان انقلاب است که با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه سازندگی کشور، ارزش‌های متعالی انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: دهه فجر تجلی لطف خدا بر ملت ماست که با دست خالی و رهبری خدایی ترین بنده پاک خدا اینگونه معجزه آفریدند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا یونسی رستمی در نشست مسوولین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستادهای دهه فجر استان بیان داشت: کشف راز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران، آرزوی همه انقلابیون سراسر جهان بود.

وی افزود: امروز پس از گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب، گویی هنوز بهار انقلاب است و این معجزه پروردگار می باشد.
یونسی انقلاب اسلامی ایران را از جنس عاشورا دانست و تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی ایران پرچم آزادی و آزادگی در جهان برافراشته شد و نهضت های آزادی بخش به شکوفایی رسید.

معاون استاندار مازندران با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در همه حوزه ها، اذعان نمود: امروز مردم ما در تصمیم گیری و انتخاب مسوولین نقش اساسی دارند و این به برکت انقلاب اسلامی ست.

وی ادامه داد: مهمترین دستاورد سیاسی انقلاب اسلامی، ساقط کردن نظام پوسیده شاهنشاهی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی بر مبنای آرمان این انقلاب یعنی برقراری نظام مردم‌سالار دینی با رأی بیش از ۹۸ درصد ملت بود.

یونسی اظهار داشت: تشکیل نظام مردم سالاری دینی، استقلال از قدرتهای سلطه‌گر خارجی و بازتاب بر مسائل مختلف بین‌المللی دستاوردهایی است که در میان انقلاب‌‌های معاصر نظیر ندارد و آرمان های این انقلاب به الگویی برای بسیاری از مردم در جهان تبدیل شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی، افزود: رشد بخش‌های مختلف اقتصادی در سالهای پس از پیروزی انقلاب تا کنون قابل ملاحظه بوده است، به طوری که ایجاد زیر ساخت های اقتصادی از جمله سد سازی و مهار آب، تولید فولاد، تولید سیمان، تولید برق، راه آهن و بزرگراه‌ها، شهرسازی و شهرک سازی و توسعه زیربناها و امکانات شهری و… همواره در شرایط مختلف و علیرغم تشدید تحریم‌ها مورد توجه بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در ادامه اذعان داشت: برای ایام مبارکه دهه فجر برنامه‌ریزی کنیم تا در این دهه فضای معنوی و فرهنگی توأم با نشاط برای جامعه فراهم و مراسم دهه فجر باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولان در این ایام با افتخار دستاوردهای نظام را برای مردم بازگو کنند، تصریح کرد: ایام الله دهه مبارک فجر، بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

علیرضا یونسی گفت: دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای مدافعان انقلاب است که با بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در عرصه سازندگی کشور، ارزش‌های متعالی انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

وی تاکید کرد: باید با تدارک برنامه های متنوع و متناسب باسلایق قشر جوان سعی شود اهداف والای انقلاب و امام(ره) با ساز و کارهای مناسب و عملی به نسل جدید منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی سال جاری باید تاثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته و آثار آن در جامعه نمود داشته باشد، خاطرنشان کرد: در این ایام باید از شهدای والامقام روزهای پیروزی انقلاب یاد کنیم و میراثآن ها را معرفی نماییم.

معاون استاندار مازندران تصریح نمود: کمیته های ستاد دهه فجر استان باید بسیار فعال، خلاق و پویا عمل نمایند و در صورت لزوم کمیته های جدید برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی چون کمیته قرآنی و کمیته روستایی تشکیل گردد.

وی در بخش دیگری از سخنانش مهم ترین برنامه های دولت تدبیر و امید را حول محور وحدت ملی و تبعیت از ولایت اعلام کرد و افزود: بزرگترین پیروزی و دستاورد دولت یازدهم، ایجاد فضای وفاق و هم دلی در جامعه است.

یونسی تاکید کرد: همه کسانی که اصل نظام و ولایت را قبول دارند باید زیر چتر نظام قرار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز