خبرگزاری کار ایران

با پیگیری های مکرر استاندار مازندران؛

بزرگترین بندر تفریحی ورزشی خاورمیانه در مازندران احداثمی شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۹۲۵

استاندار مازندران از وضعیت همکاری با سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان شدیدا گلایه کرد و خواستار همکاری بیشتر برای تسریع در امر سرمایه گذاری در استان شد.

با پیگیری های مکرر استاندار مازندران و دستور جدی برای رفع مشکل سرمایه گذاران در استان بزرگترین بندر تفریحی ورزشی خاورمیانه با اعتبار۱۰۰۰ میلیارد تومان در سواحل نوشهر توسط بخش خصوصی احداثمی شود.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران با برگزاری جلسه ای ویژه در فرمانداری نوشهر استاندارمازندران برای صدور مجوز و آغاز هر چه سریعتر این پروژه عظیم دستورات لازم را صادر کرد.

در این نشست استاندار مازندران از وضعیت همکاری با سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در استان شدیدا گلایه کرد و خواستار همکاری بیشتر برای تسریع در امر سرمایه گذاری در استان شد.

با عنایت ویژه استاندار مازندران و همکاری همه دستگاههای اجرایی، مراحل صدور مجوز احداثبزرگترین بندر تفریحی ورزشی خاورمیانه تسریع خواهد شد و عملیات احداثاین مجموعه عظیم به زودی آغاز می شود.

این بندر عظیم با ۱۳۵ هزار متر مربع بنا شامل ۳۵ هزار متر مربع فضای تجاری، ۷۰ هزار متر مربع فضای اقامتی در قالب هتل ۵ ستاره، ۶ هکتار حوضچه پهلوگیری برای پهلوگیری ۳۵۰ قایق کوچک و بزرگ و اسکفه چند منظوره با امکانات تفریحی و ورزشی خواهد بود.

همچنین بر اساس این طرح پرورش ماهیان در قفس با تولید ۲۰ هزار تن صورت خواهد گرفت.

در این طرح که با هدف توسعه گردشگری ایجاد خواهد شد هر سال یک مجموعه افتتاح می گردد و ۷۰۰ میلیارد تومان برای ساخت پروژه و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز آن در نظر گرفته شده که کلیه هزینه های احداثاین بندر بزرگ از سوی گروه بهداشتی فیروز و شرکت معدنی ستاره طبرستان پرداخت خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز