خبرگزاری کار ایران

حجازی خبر داد؛

تشکیل سازمان عمران شهرداری در قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۸۶

گردش کاری، از پرونده های کانونهای تبلیغاتی تا آخر ماه جاری تهیه می نمایم و به صورت مبسوط، در صحن علنی شورا گزارش می دهم تا اعضاء طبق آن تصمیم گیری نمایند.

سرپرست شهرداری قائم شهر از تشکیل سازمان عمران تا پایان ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی حجازی در جلسه علنی شورای اسلامی قائم شهر، با اعلام این خبر اظهار داشت: وضعیت کنونی سازمانهای شهرداری رغبت بار است و در شأن قائم شهر نمیباشد.

وی افزود: در نظر داریم مکانی را تهیه نماییم تا بتوانیم تمام ۴سازمان شهرداری را در آنجا مستقر کنیم.

حجازی، به قرارداد تابلوهای تبلیغاتی اشاره و تصریح کرد: با مشاهده تمام پرونده هایی که مربوط به کانونهای تبلیغاتی است به این نتیجه رسیدم که تمامی پرونده ها و قراردادها مشکل دار هستند و باید دوباره بررسی شوند.

سرپرست شهرداری قائم شهر ادامه داد: شهرداری و اعضای شورا امانت دار هستند و نباید از هر تخلفی به راحتی بگذرند و چشم پوشی از تخلف های اینچنینی، رأفت اسلامی محسوب نمی شود.

حجازی اظهار داشت: گردش کاری، از پرونده های کانونهای تبلیغاتی تا آخر ماه جاری تهیه می نمایم و به صورت مبسوط، به صحن علنی شورا گزارش می دهم تا اعضاء طبق آن تصمیم گیری نمایند.

وی، به احداثفرهنگ سرا اشاره کرد و گفت: در روز بودجه خوانی به این نتیجه رسیدیم که مبلغی که برای ساخت سینما در نظر گرفته ایم ناچیز است و بهمین منظور و با توجه به اینکه در ردیف دیگر بودجه اعتباری برای احداثفرهنگ سرا داریم این دو مورد را با هم ادغام نمودیم که بعد از مطالعات و جانمایی مناسب، اجرایی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز