خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران:

سرانه فضای سبز مازندرانی ها پایین تر از استاندارد است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۰۹

مناطق سیل خیز شرق استان باید شناسایی و با اقدامات اولیه مانند لایروبی انهار و تخلیه نخاله ها و آزاد سازی حریم رودها، از وقوع سیل در این مناطق جلوگیری شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: سرانه فضای سبز مازندرانی ها با وجود برخورداری از جنگل های فراوان و طبیعت زیبا، پایین تر از میزان استاندارد است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علی نبیان در جلسه ای که به منظور بررسی پروژه های بهشهر و روند اجرایی آن در فرمانداری بهشهر تشکیل شد اظهار کرد: افزایش این فضاهای سبز نیاز ضروری مردم مازندران است که یکی از راه های جبران این کمبود، کاشت درخت و ایجاد پارکهای فراوان است.

وی همچنین بر لزوم رفع نواقص ورودی شهرهای مازندران تاکید کرد و گفت: بسیاری از این ورودی ها در مازندران دارای اشکال فراوانی است که رفع کامل آن باید در دستور کار مسوولان شهرستانی قرار بگیرد.

معاون عمرانی استانداری مازندران با اشاره به وجود ۳ هزار پروژه نیمه تمام در استان و تلاش در تامین منابع مالی آنها گفت: تکمیل این طرح ها می تواند موجب شکوفایی هر چه بیشتر بخش های گوناگون استان و شتاب بخشیدن به جریان توسعه و پیشرفت شود.

نبیان گفت: یکی از این طرح های نیمه تمام، سد سرشاخه گیر رودخانه برزو بهشهر است که تلاش می شود با تامین به موقع اعتبارات، این طرح همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده و بخش عمده از دغدغه های بروز مجدد سیل در بهشهر برطرف شود.

وی با اشاره به بارش سنگین باران از ابتدای سال تاکنون گفت: مناطق سیل خیز شرق استان باید شناسایی و با اقدامات اولیه مانند لایروبی انهار و تخلیه نخاله ها و آزاد سازی حریم رودها، از وقوع سیل در این مناطق جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز