خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران:

کاهش تورم ۴۰ درصدی مازندران به ۱۶.۸ در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۲۹

در بخش جذب مالیات های غیر مستقیم در استان ۳۳۵ درصد رشد داشته ایم که این امر نشان می دهد باید ظرفیت های استان را در بخش های کشاورزی، خدمات، صنعت و گردشگری افزایش دهیم.

معاون برنامه ریزی گفت: با تلاش دولت تدبیر و امید، تورم از ۴۰ درصد به ۱۶.۸ درصد در استان مازندران کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، علی احسانی در کمیسیون تنظیم بازار استان که در شهرستان عباس آباد برگزار شد با بیان اینکه ریشه بسیاری از گرفتاری ها و مشکلات موجود، مربوط به دولت گذشته است گفت: دولت یازدهم توانسته با عملکرد یکساله اخیر خود ریشه بسیاری از مشکلات را در کشور حل کند.

وی ادامه داد: ایجاد تشویش اذهان عمومی کار ساده ای است و باید به همراه انتقادها، راهکار ارایه دهیم و با آمار و شاخص ها صحبت کنیم.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران با بیان اینکه دولت یازدهم در شرایطی مسوولیت را پذیرفت که کشور با رشد منفی ۶.۸ اقتصادی مواجه بوده است، گفت: قبل از مستقر شدن دولت یازدهم تورم رشد ۴۰ درصدی داشته که اکنون به ۱۶.۸ رسیده است.

احسانی یادآور شد: نرخ بیکاری در تابستان امسال در استان ۲.۳ درصد کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه شاهد رشد ۱۰ درصدی سپرده های بانکی هستیم گفت: درآمدهای مالیاتی بیش از ۸۵ درصد رشد داشته است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار مازندران اظهار داشت: در بخش جذب مالیات های غیر مستقیم در استان ۳۳۵ درصد رشد داشته ایم که این امر نشان می دهد باید ظرفیت های استان را در بخش های کشاورزی، خدمات، صنعت و گردشگری افزایش دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز