خبرگزاری کار ایران

نایب رییس شورای شهر ساری:

سازمان اتوبوسرانی زنگ تفریح شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۹۶

سازمان اتوبوسرانی زنگ تفریح شهرداری است از آنجایی که نگاه شهرداری به این سازمان نگاه علمی نبوده سازمان سازمان به سمتی رفت که نگرش شهرداری به آن تغییر کرد.

سید مهدی احمدی در جلسه علنی شورای شهر مهمترین مشکل سازمان اتوبوسرانی را نوع نگرش شهرداری به این سازمان دانست و اظهار داشت: سازمان اتوبوسرانی زنگ تفریح شهرداری است از آنجایی که نگاه شهرداری به این سازمان نگاه علمی نبوده سازمان سازمان به سمتی رفت که نگرش شهرداری به آن تغییر کرد.

به گزارش ایلنا، وی افزود: درآمد سازمان اتوبوسرانی از ۳ طریق تأمین می شود تبلیغات، درصدی را که مدارس باید در برای جابجایی دانش آموزان دهند و همچنین کمک های شهرداری و یارانه ای است که سوی دولت به این سازمان تعلق می گیرد.

عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه باید نگرش شهرداری نسبت به سازمان اتوبوسرانی تغییر کند ابراز داشت: سازمان اتوبوسرانی به عنوان یک سازمان تأثیر گذار در حمل و نقل شهری و جابجایی مسافران و کاهش ترافیک نقش بسزایی داشته باشد.

احمدی بیان داشت: در متمم بودجه سال آینده شهرداری باید کمک خود را به این سازمان نسبت به گذشته بیشتر کند.

وی به نقش مهم و مشکلات اساسی سازمان اتوبوسرانی اشاره کرد و گفت: باید استفاده از سیستم حمل و نقل را در شهر نهادینه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز