خبرگزاری کار ایران

سعید نجاریان:

احداثپارک سوار برای اتوبوس ها از احداثپارک واجب تر است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۹۸

گاهی اوقات در خیابانهای منتهی به میدان ساعت، جمهوری اسلامی و انقلاب و مدرس بیش از ۳۰ اتوبوس پارک می باشد آیا این امر موجب آلودگی هوا در مرکز شهر نمی شود؟ چرا به بخش نگاه ویژه نشده است؟

سعید نجاریان در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه احداثپارک سوار برای اتوبوس ها از احداثپارک واجب تر است اظهار داشت: از سال ۸۲ شهرداری نسبت به واگذاری اتوبوسها به بخش خصوصی اقدام نمود که هم اکنون صد در صد اتوبوسها واگذار شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، وی در ادامه افزود: با توجه به مطلب فوق بیاد سوال کرد الگو برداری این مورد از کجا بوده است؟ آیا شهرداری تهران چنین واگذاری تاکنون داشته است؟ آیا این کار جزء فشار به قشر کم در آمد جامعه نبوده است؟ آیا شهرداری و شورا نباید به عنوان یک سازمان صد در صد خدماتی به اتوبوسرانی نگاه ویژه داشته داشته باشند؟

عضو شورای شهر ابراز داشت: گاهی اوقات در خیابانهای منتهی به میدان ساعت، جمهوری اسلامی و انقلاب و مدرس بیش از ۳۰ اتوبوس پارک می باشد آیا این امر موجب آلودگی هوا در مرکز شهر نمی شود؟ چرا به بخش نگاه ویژه نشده است؟

نجاریان در ادامه گفت: در زمان ارائه بودجه سال ۹۳ به شورا با پیشنهاد اینجانب مصوب نمودیم یک ایستگاه پمپ گاز توسط شهرداری احداثو برای درآمد زایی در اختیار سازمان قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز