خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای هماهنگی رفاه اجتماعی مازندران:

فرآیند توسعه در ایران دارای مشکلاتی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۷۵

فرآیند توسعه در ایران دارای مشکلاتی است که بایستی با برنامه محوری و انجام کار کارشناسی، بستر و زمینه های توسعه و تحول آن در سطح کشور فراهم گردد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون با وحدت، همدلی، همراهی و تلاش، به دنبال رفع مشکلات جامعه هدفشان بوده و خدمت بی منت به ارباب رجوع، سرلوحه کارشان می باشد.

به گزارش ایلنا از ساری علی بابابی کارنامی در هشتمین جلسه شورای هماهنگی رفاه اجتماعی مازندران که با حضور آیت اله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در محل کمیته امام(ره) استان برگزارگردید به عملکرد حوزه های مختلف ادارات تابعه از جمله تعاون، روابط کار، بازرسی کار، اشتغال، بیمه تامین اجتماعی، تسهیلات بانکی اشتغال زایی، مهارت آموزی، درمان بیمه شدگان و حمایت های اجتماعی جامعه هدف پرداخت.

وی با بیان اینکه هدف توسعه، رفاه اجتماعی است، افزود: یکی از مهمترین دستگاه هایی که در بهبود، رشد و توسعه و تحول در زمینه های اشتغال زایی و اقتصاد و معیشت مردم مؤثر است؛ همین ادارات وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

رئیس شورای هماهنگی رفاه اجتماعی مازندران خاطر نشان کرد: فرآیند توسعه در ایران دارای مشکلاتی است که بایستی با برنامه محوری و انجام کار کارشناسی، بستر و زمینه های توسعه و تحول آن در سطح کشور فراهم گردد.

بابایی کارنامی تأکید نمود: در نظامی که ما مدعی حمایت از مردم و مدافع حقوق آنان در زمینه های مختلف هستیم؛ ضروریست که با برنامه محوری و با گفتمان اعتدال در همه عرصه ها و پرهیز از افراط و تفریط در جهت توسعه و تحول شهرستان و اموری که اکثریت مردم از نتایج آن منتفع و بهره مند خواهند شد، تلاش نماییم.

وی ایجاد علاقه و عشق به کار را متضمن دستیابی با اهداف سازمانها دانسته و اذعان داشت: وجود افکار مختلف در همکاران سازمانها موجب ارائه راهکارهای متنوع جهت رفع چالشها و مشکلات شده و در نهایت رضایتمندی مخاطبین و مراجعین را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه باید با استفاده از خرد جمعی برای کاهش مسائل و مشکلات استان گام برداشت، یادآور شد: توجه به خرد جمعی موجب کسب نتایج مطلوب می‌شود.

بابایی بر ضرورت شناخت هرچه بهتر فعالیت‌ها و نوع خدمات دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی مرتبط می‌توانند برای همفکری با این شورا ارتباط تنگاتنگ داشته باشند.

در ادامه این نشست مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون، ‌کار و رفاه اجتماعی به بحثو بررسی و ارائه پیشنهاد در خصوص اجرای طرح سلامت و بیمه همگانی و رفع چالشهای پیش روی آن در استان پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز