خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کشتی مازندران:

دوری خانه کشتی بهشهر از مرکز شهر، موجب رکودکشتی شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۶۲

با همت و حمایت همه مدیران و مسوولان شهرستانی، زیرساخت های لازم برای میزبانی از تیم های داخلی و خارجی شرکت کننده فراهم است.

رئیس هیات کشتی مازندران گفت: جابه جایی مکان خانه کشتی بهشهر برای توسعه و رشد بهتر این رشته پرطرفدار ضروری است.

به گزارش ایلنا از ساری، علی اصغر ثمربخش روز چهارشنبه در جلسه ستاد برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر که در اداره ورزش و جوانان این شهر اظهار کرد: مکان فعلی خانه کشتی بهشهر به دلیل قرار گرفتن در حاشیه شهر، موجب کاهش تعداد کشتی گیران این شهر و فاصله گرفتن آن ها از مسیر قهرمانی شده است.

وی بیان کرد: برخی محلات بهشهر دارای پتانسیل و سابقه درخشانی در کشتی است اما دوری خانه کشتی بهشهر از مرکز شهر، موجب رکود متاثرکننده جوانان این محلات از رشته ورزشی کشتی شده است.

رییس هیات کشتی مازندران به برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر اشاره کرد و گفت: انتقال خانه کشتی به سالن قدیمی تختی که در مرکز شهر قرار دارد می تواند موجب بازگشت نشاط به این رشته در بهشهر شود.

ثمربخش ادامه داد: موقعیت مناسب سالن تختی می تواند بهشهر را به پایگاه تمرین های متمرکز شرق مازندران تبدیل کرده و انگیزه بیشتر را در جوانان علاقمند به این ورزش ایجاد کند.

رییس هیات کشتی بهشهر نیز در این جلسه بر آمادگی شهرستان برای برگزاری مطلوب این رقابت ها تاکید کرد و گفت: با همت و حمایت همه مدیران و مسوولان شهرستانی، زیرساخت های لازم برای میزبانی از تیم های داخلی و خارجی شرکت کننده فراهم است.

شهرام جعفری اظهار کرد: با برگزاری جلسات متعدد، معایب مسابقات سال گذشته شناسایی و تلاش می کنیم با برطرف کردن کامل آن، گام های بلند خود را برای بین المللی کردن این رقابت ها برداریم.

وی بیان کرد: یکی از ایرادهای رقابت های سال گذشته، ازدحام فراوان افراد غیرمسوول در محوطه برگزاری مسابقات کشتی بود که این مشکلات با برنامه ریزی های کمیته تشریفات، برطرف خواهد شد.

دوازدهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد ۱۸ و ۱۹ دی ماه در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار می شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز